23.

1K 189 98
                                    

لحنش باعث تعجب کای شد.اون یکم مکث کرد و دست هاش رو جلوی سینه ش گره کرد... بعد ناگهان به سمت لوهان چرخید و دستش رو گرفت:"واقعا میخوای باهاش آشتی کنی؟"

لوهان با سر تایید کرد و کای گفت:" بیا لوهان هیونگ، من یه ایده دارم!"

لوهان پلک زد...آیا این همون کای بود که نزدیک بود اونو بزنه... که الان داشت اونو لوهان هیونگ صدا می کرد؟؟؟

لوهان آروم گفت:" امیدوارم ایده ی خوبی باشه." و به دنبال مرد راه افتاد. و برای یک ثانیه نگاهی به شیومین و کریس انداخت و براشون دست تکون داد.

وقتی به سرعت دنبال کای می رفت سوزش ریه هاش به صورت دردناکی اذیتش می کردن و می دونست که هنوز هم چیزی نخورده. به بالای پله ها و روی عرشه که رسیدن، کای در رو باز کرد و وارد فضای عرشه شدن.

لوهان به دنبالش رفت و منتظر شد تا بالاخره نقشه رو براش توضیح بده. کای نزدیکی یکی از دکل ها کشتی قدم هاش رو آروم کرد و با نگاه به اطرافش شروع کرد:" حالا نقشه شروع میشه."

لوهان با اشتیاق پرسید:" خوبه. حالا چی هست؟"

بدون هیچ حرفی، کای به جلو خم شد. صورتش جلوی صورت لوهان متوقف شد و لوهان ترسید که نکنه می خواد ببوستش اما دست کای به سمت بازوی باندپیچی شده ش رفت. لوهان که کمی متعجب بود بهش اجازه داد دستش رو بگیره و سردرگمی ش هرلحظه بیشتر میشد.

" کای—"

" بهم اعتماد کن."

" حداقل میشه بهم بگی در چه زمینه ای دارم بهت اعتماد می کنم؟"

کای باز کردن باند رو تموم کرد و صاف ایستاد، حرف های قبلی لوهان رو نادیده گرفت و گفت:" تو واقعا صادقانه می گی که می خوای معذرت خواهی کنی؟ دوباره نمیخوای بازیش بدی؟ هان؟"

لوهان ابروش رو بالا برد و با جدیت به کای زل زد، بعد با سر تایید کرد:" صادقانه گفتم."

اون واقعا هم نمیخواست سهون رو بازی بده... فقط می خواست تا جایی که ممکنه زنده بمونه و اطرافیانش رو هم امن نگه داره... درسته که یکی از دلایلش چانیول بود... ولی واقعا هم بابت اینکه زیر قولش زده بود و چند تا چیز دیگه واقعا می خواست از دل سهون در بیاره.

" خوبه. بابت دردی که قراره بکشی متاسفم اما بعدا ازم تشکر می کنی."

لوهان با تعجب به دست کای که دور بازوش سفت میشد نگاه کرد:" نه صبر کن، کایییییی..."

دست کای به شدت و سریع به مرکز استخون دست لوهان برخورد کرد و درد شدیدی رو به تمام وجود لوهان فرستاد.

لوهان فریادی از درد کشید و دستش رو به طرف خودش جمع کرد. اما همین حرکت باعث درد شدید تری شد و اون از درد هییسسس کشید.

Pirate Prince * Hunhan Ver.Where stories live. Discover now