De volgende dag sta ik al vroeg op om me klaar te maken voor het etentje bij mijn ouders. Ik hoop dat ze nog niets weten van mijn reis dan kan ik het hun zelf vertellen. Anders wordt het een beetje awkward.
Natuurlijk gaat mijn moeder dan weer heel emotioneel worden. Mam houdt echt heel veel van ons. Ze is ook heel beschermend over ons. Maar het is een geweldige vrouw. Mijn vader heeft echt geluk met het vinden van zijn soulmate.
Mijn vader en mijn moeder zijn twee handen op één buik. Ook al ontmoette ze elkaar op de middelbare school, ze zijn altijd heel close geweest. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Terwijl dat je studeert nog steeds zo'n sterke relatie hebben.
Volgens mij zijn ze wel slim geweest door niet direct te trouwen. Ik bedoel stel je voor dat het niet lukte met het hele college ding. Dan waren ze nu gescheiden. Maar ze zijn pas na hun studententijd getrouwd. Dat is zo veel slimmer.
Ik weet niet of ik ooit de ware ga vinden. Aan de ene kant wil ik wel iemand hebben die van me houdt en die ik goed kan vastpakken. Maar aan de andere kant zou ik het niet uithouden om altijd dezelfde persoon te zien. Ik bedoel hoe kunnen koppels na zeventig jaar nog steeds elkaar graag zien? Dat is toch onmogelijk.
Maar ja, dat heet natuurlijk liefde.
Nu terug naar mijn kleren voor het etentje. Ik pak een wit hemd met een zwarte broek. Mijn mamsie vindt het leuk als ik nette kleren draag. Dat doet haar denken aan mijn vader. Omdat hij ook altijd zo net is voor zijn werk.
Ik hoop eerlijk gezegd wel dat de missie in Australië niet te lang duurt. Mijn zus gaat bijna trouwen dus daar wil ik er zeker bij zijn. Maar dat gaan we straks waarschijnlijk wel allemaal bespreken.
Als ik klaar ben met mij aan te kleden, pak ik mijn sleutels. Ik stap rustig naar mijn garage. Mijn kindje ga ik wel missen als ik in Australië ben. Sowieso krijg ik daar ook een auto maar niemand kan m'n kindje vervangen.
Ik start de motor en rijdt naar het huis van mijn moeder en vader. We wonen niet zo dicht bij elkaar. Minstens een uurtje rijden. Maar dat vindt ik niet zo erg. Ik ga bijna elke zondag naar hun. Kwestie van onze familieband te houden natuurlijk. Ik vind familie ook gewoon heel belangrijk.
-1 uur later-
Ik parkeer mijn auto op de opweg. Daar zie ik al de auto staan van Emily en haar man Thomas. Emily is een paar jaar geleden getrouwd met Thomas Taylor. Ze is drie jaar ouder dus het is natuurlijk normaal. Emily is ook zwanger van een meisje. Het is echt geweldig om mijn oudere zus zo gelukkig te zien. Thomas doet zijn werk heel goed.
Jenna's auto zie ik nog niet staan. Zij is al vijf jaar samen met Kayden. En een jaar geleden heeft hij haar ten huwelijk gevraagd. Ze zijn al lang verloofd en het is tijd voor hun om te trouwen. Maar nu met het hele Australië-ding voel ik dat ik het weer aan het verpesten ben.
Ik stap naar de voordeur en bel aan. Al snel opent een vrolijke moeder de deur. 'Jackie, je bent er. En je bent op tijd.' Mijn moeder trekt me in een knuffel en leidt me naar binnen. Mam noemt me al van toen ik klein was 'Jackie'. Ze blijft het ook gewoon doen ook al ben ik 24.
Als ik binnen ben zie ik mijn vader praten met Emily en Thomas. 'Wow, Jack is op tijd. Wanneer maken we dat nog eens mee.' Spot Emily met me. Ik draai met mijn ogen en begroet ze dan. Het is van mijn gewoonte om erg laat te komen. Ik weet niet waarom ik dat doe. Ik vertrek meestal wel op tijd maar de tijd haalt me gewoon in.
'Ha ha,' Lach ik sarcastisch. 'Is Jenna er nog niet?' 'Nope, wij zijn ook net pas aangekomen. Jij bent gewoon extreem vroeg.' Zegt Thomas. De nieuwe jongens van mijn zussen bevallen mijn ouders wel. Ik vind ze ook oké. Gelukkig is het niet zo'n brat die alleen maar om zichzelf geeft. Dan schop ik hem buiten.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...