~46: Jack

299 12 1
                                    

Als ik me omdraai, klemt een sterke hand me terug. Lulu plakt haar lippen op de mijne. Eerst ben ik best verrast, maar ik ga snel mee met de zoen. Ik leg mijn armen op Lulu's dunne taille. Ze laat de handdoek vallen die ze in haar handen had en slingert haar armen rond mijn nek. Ik zorg ervoor dat er geen ruimte meer tussen ons is. Dit gaat waarschijnlijk een hele steamy kus worden.

Ik stap wat naar achter. Ik zorg ervoor dat ik Lulu niet loslaat. Ze stapt met me mee naar de tafel. Ik hef haar op en zet haar op de tafel. Geen één keer hebben we elkaar los gelaten. Onze tongen dansen ondertussen ook al met elkaar. Lulu laat even los en kijkt me aan. Ze glimlach en geeft me allemaal kleine kusjes op mijn gezicht. De benen van Lulu klemmen zich rond me. We gaan weer verder met de hevige zoen van daar juist.

Tussen de kus door mompelt Lulu iets onverstaanbaar. Ik vind het best grappig, maar ik laat toch even los zodat ze kan zeggen wat ze wil zeggen. We zijn beiden buiten adem. Lu kijkt me aan en legt haar voorhoofd op de mijne. Haar handen klemmen zich vast aan mijn nek. Ze begint weer iets te mompelen. 'Wat? Ik hoor je niet. Ben je zeker dat je je stem niet weer hebt verloren?' plaag ik haar. Ze kijkt me boos aan en geeft me een klop. Ik lach door mijn eigen grap. Best wel zielig.

Lulu laat me los en springt van de tafel. Ze dacht dat ze weg kon komen, maar denk maar opnieuw. Ik loop haar achterna en duw haar tegen de muur. 'Ok, sorry, sorry, maar nu ga je niet wegkomen.' Ik ben bang dat ik haar pijn heb gedaan dus verontschuldig ik me. Ze lacht en fluistert iets in mijn oor: 'Jack, waarom zetten we dit niet verder in de slaapkamer?' De manier waarop ze zoiets zegt, daar is mijn onderste deel niet zo blij mee. 

Ze lacht alweer en trekt me dichter tegen haar. Denk maar niet dat ze me zo makkelijk klein krijgt. Ik laat mijn vingers over haar lippen trillen. Ook zij geeft heel veel reactie aan mijn aanraking. Als we beiden klaar zijn met het plagen van elkaar, gaan we verder met het echt werk. Ik smash mijn lippen op de hare. Zonder enig getwijfel volgt ze mijn ritme. Ik hef haar op en stap rustig naar de kamer. 

Ik ben heel blij dat dit huis ook een gastenkamer heeft met een tweepersoonsbed. Als we moesten slapen in ons eigen bed dan zouden we letterlijk op elkaar liggen omdat dat zo klein is. Ik leg Lulu zacht op het bed. Zelf kruip ik er mee in. Ik leg mijn benen elk aan ene kant van het lichaam van Lulu. Ik kijk haar aan. Haar groene ogen schitteren in het licht van de gang. Ze is zo mooi. Lulu pakt mijn T-shirt vast en lift het op. Haar ogen schieten naar mijn borstkas en mijn buik. 

Haar blik kijkt hongerig naar mijn six-pack. Ik grinnik. Ik kan haar zo gemakkelijk plagen. Ik ga weer op haar liggen en begin haar te zoenen. Om me te plagen, opent ze haar mond niet. Ik bijt zachtjes op haar lip waardoor ze toegeeft. Onze tongen vinden elkaar alsof ze gemaakt zijn voor elkaar. Mijn handen gaan langzaam onder Lulu's T-shirt. Ik weet dat ze gezegd heeft dat zij dit wil maar ik hoop toch echt dat ze hier morgen geen spijt van gaat krijgen. 

We stoppen met kussen en ik doe Lu's T-shirt uit. Recht voor me zie ik de rode lingerie die ze draagt. Wel, zij weet hoe ze een man gek krijgt. 'Je bent zo mooi.' fluister ik tegen haar lippen. Ze begint te glimlachen maar probeert het te verbergen. Ze mag gerust trots zijn op haar lichaam. En zo gaat het nog een hele nacht verder, met gezoen, gekus en gekreun...

-de volgende ochtend- 

Ik word wakker door het felle licht dat door de kamer schijnt. Oeps, we zijn vergeten de gordijnen dicht te doen. Ik kijk voor me. Lulu ligt nog te slapen. Ik druk haar dichter tegen me aan. Ik geef haar een paar kussen op haar voorhoofd. We liggen nu lepeltje-lepeltje. Gisterennacht was de best nacht van mijn leven. Ik ben toch een beetje blij dat we zo lang hebben gewacht. Dit was het allemaal waard. 

Ik hoor gewriemel. Lulu zal wakker zijn. Toen we gisteren klaar waren en moe waren heb ik haar mijn T-shirt gegeven. Ik zag aan haar gezicht dat ze daar graag in wilde slapen. Ze is zo ongelooflijk cute. Lulu draait zich langzaam om en snuffelt in mijn borst. Ik zie aan haar dat ze wakker is maar ze wil nog even blijven liggen. Ze heeft gelijk. Dat wil ik ook.

Tegen ons zin zijn we dan toch maar opgestaan. We hebben tot nu toe al veel gepraat. Ik ben opgelucht dat het niet zo awkward is tussen ons. Bij sommige koppels heb je dat. Na hun eerste nacht hebben ze niets meer om over te praten. Maar niet bij ons, wij praten over super random shit. Dat maakt me echt gelukkig. Zo'n relatie, waarbij je alles tegen elkaar kunt zeggen zonder je daarvoor hoeft te schamen, wil iedereen wel.

Charlotte en Rosie zijn ook even langs gekomen. Ze hebben ons gezegd dat we morgen een bespreking hebben over wat we gaan doen. Ik wil zo graag dat dit alles voorbij is. En zeker dat ze Lulu met rust laten. Ik vind het jammer dat ze zich zo sterk moet houden over wat er gebeurt is tussen haar en Olivia. Ik snap wel dat ze me nog niet helemaal vertrouwt. Nee, waarschijnlijk vertrouwt ze me wel, het zal gewoon moeilijk voor haar zijn om dat te verwerken. 7 jaar heeft ze niets geweten over haar familie of waar ze vandaan komt en nu komt er iemand af die beweert dat ze iets weet. Dat is zot. 

—-—

Het is al de hele dag aan het regenen. Ik word het best depressief van. Alle druppels naar beneden zien komen alsof ze van een berg vallen en geen kussen hebben om op te landen. Wat een psychologische definitie die ik eraan wilde geven. Anyway, 1 pluspuntje, ik had vandaag geen school. Yay

xoxo C.S.

Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu