-de volgende ochtend-
Ik en Lulu zijn gisteren in slaap gevallen na onze hevige zoenpartij. Ik weet eigenlijk niet wat me bezielde. Ik wou haar al een paar dagen zoenen maar dat ik het echt zou doen had ik niet verwacht. Ze ging ook gewoon mee met de kus. Dat had ik totaal niet verwacht.
Toen ik mijn hoofd op haar schoot legde, leek ze heel verbaasd. Ze stribbelde niet tegen, dus voor mij was dat al wel een goed teken. Toen ik eenmaal haar ogen in mijn greep had, heb ik ze niet meer losgelaten.
In mezelf dacht ik de hele tijd: 'Nu is je kans, Jack.' Er spookte wel nog steeds een stemmetje in mijn hoofd dat zei: 'Wat als ze me wegtrekt en het hierna super awkward word tussen ons?' Ik negeerde het gewoon compleet en kon me niet meer bedwingen.
Toen ik op haar lag, keek ze me aan met een blik alsof ze zei dat ze het oké vond wat er daarna ging gebeuren. Een soort bevestiging langs mijn kant. Hoewel ik heel veel pijn had aan mijn ribben, wou ik deze kans echt niet laten liggen. We kennen elkaar nog niet zo heel lang maar ik ben haar wel echt leuk gaan vinden. Heel leuk, zelfs. Mijn verlangen kon ik op dat moment niet meer bedwingen. Ik wou haar zo graag kussen.
Nu liggen we hier in de zetel naast elkaar. Ik heb geen idee hoe ze gaat reageren als ze merkt dat we samen hebben geslapen. De eerste keer dat dat was gebeurd, vond ze het niet zo grappig. Hopelijk gebeurt dat nu niet.
Lulu's hoofd ligt op mijn borst. Ze ademt regelmatig, wat betekent dat ze nog steeds aan het slapen is. Ik kijk haar aan en duw haar steviger naar me toe. Ze heeft me gisteren wel gewoon terug gekust dus als ze nu raar gaat reageren weet ik dat het niets voor haar betekende.
Ik zie Lulu's ogen lichtjes open gaan. Volgens mij is ze wakker aan het worden. Ik analyseer elke beweging die ze maakt in de hoop iets te weten komen over haar gedachten dat ze hier met mij zo ligt. Lulu heft haar hoofd op en kijkt me aan met haar groene ogen. Gisteren hebben we super vaak in elkaars ogen gekeken. Ik heb me nooit gerealiseerd hoe mooie ogen ze wel niet heeft. Gisteren had ik daar uitgebreid de kans voor.
'Goedemorgen,' fluister ik zachtjes. Ik merk dat ze het eerst nog moet verwerken, dus besluit ik maar eerst het ijs te breken door iets te zeggen. Er verschijnt een glimlachje op haar gezicht. Dat is toch een goed teken, toch? Ik krijg een warm gevoel vanbinnen als ze terug antwoord met goedemorgen. Ze is echt heel schattig.
'Heb je niet te veel pijn?' vraagt ze terwijl ze met haar handen over mijn ribben gaat. Ik schud mijn hoofd. Ik heb nu best wel veel pijn maar dat hoeft zij niet te weten. Nu kunnen we tenminste even genieten van elkaar. Ik had dit twee dagen totaal niet verwacht dat dit ging gebeuren. Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb want ik begin Lulu leuker en leuker te vinden. Soms denk ik zelfs dat ik gevoelens voor haar heb. En na onze kus denk ik weleens dat dat nog sneller kan komen.
Ik ga dichter met mijn hoofd naar haar hoofd. Lu weet meteen wat ik wil doen en ze glimlacht. Hoe kan het dat we in het begin elkaars haren konden uitrekken en nu elkaar zitten af te lekken als 1 of ander verliefd koppel. Ik zet me rechter hoewel ik nog steeds veel pijn voel. Ik wil voor haar wel gewoon alles vergeten.
Als onze lippen elkaar raken, dansen ze weer met elkaar alsof ze elkaar een hele nacht niet hebben gevoeld. Weer komt een slinger vol vlinders door mijn buik. Ik wist niet dat je zoiets kon voelen door elkaar gewoon aan te raken.
Net wanneer mijn tong in haar mond wil gaan, gaat Lulu's telefoon. Ik stop, trek me terug en zucht. Lulu pakt mijn nek en duwt me tegen haar lippen. 'Negeer het.' We zitten weer volop in de vibe. De tongzoen wordt veel heviger. Ik hou ervan als Lulu zo dominant is. Ze pakt de leiding, wat ik normaal niet gewoon ben.
Voor de tweede keer gaat haar gsm af en deze keer stoppen we allebei. Lulu zucht diep en gaat van me af. Ze stapt naar haar telefoon en neemt hem op. 'Charlotte?' hoor ik van haar. Oei, shit, dat is misschien niet zo goed.
'Vandaag? ... Waarom? ... Wanneer? ... Ik kom eraan.' Lulu legt af en kijkt me aan. De enige woorden die ik gehoord heb, verbinden niet echt een conversatie dus ik vraag aan haar wat er aan de hand is. 'Morgen is er weer een missie en ik moet hem vandaag gaan bespreken. Het is in verband met de gsm van Coleman die we hebben gevonden. Het spijt me, Jack. Ik moet nu vertrekken.'
Lu wandelt naar me toe en geeft me een klein kusje op mijn lippen. Vervolgens loopt ze naar haar kamer. Ik hoor wat gerommel. Normaal gezien zou ik mezelf nu moeten afvragen waarom ik niet mee mag maar dat lijkt me wel duidelijk in mijn situatie.
Na vijf minuten komt Lulu terug naar beneden. Ze rent naar de keuken en neemt haar tas. Ze zwaait nog eens naar me en loopt dan naar de voordeur. Wanneer ze weg is, besef ik pas dat ik net wakker ben geworden. Misschien moet ik me ook eens omkleden en ontbijten.
Ik probeer op te staan maar voel een enorme slag van pijn. Ow, vergeten, ik heb nog steeds gekneusde ribben. Tjonge, wat moet ik hier dan de hele dag gaan doen zonder Lulu? Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 10 uur is. Wauw, hebben we zo lang geslapen? Nu ja, we hebben wel nog heel lang zitten zoenen dus het is wel normaal dat we dan laat wakker worden.
-3 uur later-
Lulu is terug en ze heeft me alles verteld van wat ze morgen moet gaan doen. Ze heeft zich ook verontschuldigd dat ze er niet aan dacht dat ik nog steeds verzorging nodig heb. Ik heb het haar al snel vergeven.
'Charlie heeft via de gsm van Cliff informatie gevonden over een meeting met iemand. We weten natuurlijk niet of dat echt zo is of het een valstrik is. Maar het gesprek met de persoon die hij had had hij al een week geleden. Het kan niet dat hij een week geleden alles heeft uitgestippeld dat wij de gsm zouden krijgen.
Anyway, we weten gelukkig ook waar en wanneer de meeting is. Ik moet hen dus gaan spioneren om meer te weten komen over wie Cliff Coleman eigenlijk is en over zijn zogenaamde partner. We weten nog steeds niet hoe hij eruit ziet dus misschien zouden we nu wel eens veel succes kunnen hebben.
Charlotte heeft me ook verteld dat niet alleen het vangen en opsluiten van Cliff belangrijk is maar ook zijn volgende slachtoffers. Iedereen weet dat hij gevaarlijk is dus wij moeten er alles aan doen om zoveel mogelijk informatie over hem te krijgen. Eens we weten hoe hij eruit ziet, kunnen we hem makkelijker vinden maar dan zullen we hem nog steeds moeten opsluiten wat totaal niet makkelijk zal zijn.'
Ik geloof dat Lulu het morgen heel goed gaat doen. Ik ben wel nog steeds bang dat er iets kan gebeuren. Coleman zou haar kunnen zien en haar dan iets aan doen. Wie weet heeft hij een heel leger waar niemand iets van af weet. Hoe zou hij anders weg kunnen komen met zoveel moorden?
—-—
Wooooo, en we zijn bij de 1K. Dankjulliieee, ik ben zo blij dat het tweede deel een beetje in de smaak valt. Ik had natuurlijk heel veel twijfels of er mensen het gingen lezen maar nu zie ik de cijfertjes toch wel omhoog gaan dus ik ben super blij. I loveee uu alll!!!
xoxo C.S.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...