'Wat zei je Charlotte? Vraag je jezelf af waarom ik zoveel weet over jullie plan van vandaag? Hm, Lulu, waarom leg jij dat spannende verhaal niet uit?' Ik zucht. Ik heb me hierop voorbereid maar toch doet het pijn om straks alle teleurgestelde gezichten te zien. 'Wat heeft Lulu hiermee te maken?' vraagt Rosie. Olivia lacht en knipt met haar vingers. 'Cliff,' is het enige wat ze zegt.
Cliff loopt met zijn hoofd naar beneden naar me toe en pakt mijn arm zacht vast. 'Het spijt me zo, Luella. Ik weet dat je dit niet verdient, maar die gestoorde zus van me is helemaal gek geworden. Nog gekker dan ze al was.' Ik weet dat dit niet zo'n goed moment is maar ik moet toch een beetje lachen met wat hij zegt. Cliff is echt super lief en zorgzaam. Hoe kan hij in godsnaam veranderen in een moordmachine?
Ik stap met hem mee en ga naast Olivia staan. Ik kijk nu naar de verwarde gezichten van de ADS. Jack schudt mijn zijn hoofd en ziet er nog het ergst van al uit. Charlotte zucht en kijkt me bang aan. Het lijkt alsof ze al weet wat er gaat gebeuren. Ik heb me eigenlijk nooit afgevraagd of ze iets meer weet over mijn verleden. Nu ze zo naar me kijkt, zou daar wel een kans in zitten. Het zou goed kunnen dat ze meer weet over mijn verleden dan ik ooit wist.
'Lulu wil graag vertellen hoe ze haar familie nooit de rug toe heeft gekeerd, hoe ze ons geholpen heeft om deze meeting zo plezant mogelijk te maken. Is het niet, liefje van me?' Olivia gaat achter me staan en legt haar handen op mijn schouders. Ze is een stuk groter dan me dus ik moet steeds omhoog kijken om te weten wat ze aan het doen is. 'Wij zijn haar familie,' roept Rosie. Ik kijk naar beneden en speel met mijn handen. Ik had vanmorgen al het recht om hiervoor bang te zijn. Kijk wat ik gedaan heb.
'Oh, nee, nee, nee. Ik denk dat je het mis hebt. Wij zijn haar echte familie, bloed relatieven.' Iedereens mond valt open. Jack kijkt me aan met de ergste blik die ik ooit al gezien heb. Verraad, verwardheid, is allemaal te lezen van alleen maar zijn blik. 'Ik ben dus heel blij dat ze haar familie niet heeft laten vallen. Je weet wel, dat gevoel dat je nog iets betekent voor iemand anders. Het voelt zo goed.' Olivia is het alleen maar erger aan het maken en ik kan er helemaal niets tegen doen. Ik sta machteloos in mijn eigen fout.
'Wel, zullen we verder gaan met deze oorlog die jullie aan ons hebben verklaard? Cliff, actie.' Ik kijk naar boven. Olivia's gezicht staat op ontploffen. Hier komt de moordenaar Olivia. Ik vind haar gezicht van tante Olivia toch een stuk leuker. Hier word ik gewoon bang van. Ze begint van alles te roepen en in 1 seconde is de hele ADS omsingeld door mannen in zwarte pakken. Dat was dus hun hele plan. Hun bang maken zodat ze Olivia en Cliff nooit zouden aangeven.
'Je bent te ver aan het gaan Olivia Coleman,' zegt Charlotte. 'Laat Lulu gaan. Betrek haar er niet bij.' Ik trek een raar gezicht. Waarom is ze niet kwaad op me? Ik heb haar en haar hele organisatie verraden. Weet ze dan toch veel meer over dit hele familie ding? 'Maar dan is het helemaal niet meer leuk. Ik kan mijn nichtje toch niet niet mee laten profiteren van haar plan. Ze heeft ons zo goed geholpen hierbij.' Olivia stapt naar de andere kant waar Jack staat. 'En deze gezichten zijn toch goud waard. Kijk naar die ogen. Vol verdriet, het gevoel van verraad.'
Voor ze verder kon gaan, pakt Jack haar handen vast en legt haar op de tafel die tegen een muur staat. Hij legt haar met haar gezicht op de tafel en klemt haar handen vast. Ze kan niet meer weg gaan. Die had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Jack probeert iets te zeggen maar hij zit in de knoop met zijn woorden. Dan kijkt hij naar mij. Zijn blik is iets wat ik nooit wou zien. Hij is zo geweldig teleurgesteld in me. Het spijt me enorm, Jack. Ik hoop dat je het me ooit zou kunnen laten uitleggen.
Jack zucht en laat Olivia los. Hij klopt een paar mannen op hun bek en loopt dan weg. Ik heb geen idee of ik hem ooit nog zou kunnen zien. Hopelijk heeft hij onthouden wat ik daarjuist tegen hem heb gezegd. Ik zal altijd van je houden, Jack. Ik wacht op je in mijn volgend leven.
'Wel, die jongen hebben we toch niet nodig. Ik heb toch al het ijs gebroken dus hij weet nu wie hem heeft verraden. Hij was toch helemaal geen match voor je, niet waar?' Ze kijkt naar me en knijpt weer in mijn wangen. Wel, kan iemand me tegen houden want ik ga haar vermoorden. Ik sla haar arm weg en geef haar een punch op haar neus. Die stond toch al compleet scheef. 'Die is voor mijn zus.' Ik stamp haar in haar buik zodat ze omvalt. 'Die is voor mijn vader.' Ik ga op haar zitten en sla haar nog eens op haar gezicht. 'Die is voor mijn moeder.' Ik sta op en laat me met mijn elleboog op haar buik vallen. 'En die is voor mij.'
Ik sta terug recht en Cliff komt op me afgerend. Hij houdt me tegen voordat ik haar vermoord had. 'Goede stoot,' fluistert hij. Ik ben best wel trots op mezelf. Het is even geleden dat ik nog gevochten had. Ik wist niet dat ik het nog in me had. Het voelde wel eens goed. Ook al heeft ze me het gevoel gegeven van een echte familie, ze gaat te ver in dit hele wraakplan.
—-—
xoxo C.S.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...