Ik word wakker met een scheut pijn in mijn ribben. Ik ben nog niet volledig hersteld maar dat hoeft Lulu niet te weten. Ik wil haar niet ongerust maken over mijn conditie. En daarbij zouden we nooit zoiets als gisteren hebben gedaan als ze wist dat ik nog steeds een beetje pijn heb.
Voor het geval dat iemand dit verkeerd begrijpt, nee, we hebben geen seks gehad. Daar is het nog veel te vroeg voor. Toen Lulu daarover een paar dagen geleden begon, kwam ik helemaal uit de lucht gevallen. Ik denk daar absoluut nog niet aan. Ik wil ook niet dat ze denkt dat ik zo'n type jongen ben. Want dat ben ik dus totaal niet. Aan seks denk ik niet elk moment van de dag. Ik geniet gewoon nu van onze momenten die we samen hebben.
Ik bekijk Lulu's gezichtje. Ze slaapt zo schattig in mijn armen. Als een kleine hamster, opgerold in stro. Haar haren zitten voor haar gezicht dus veeg ik ze met mijn hand een beetje van haar gezicht. Ze duwt zich nog dichter tegen me aan. Ik heb geen idee of ze echt aan het slapen of dat ze wakker is. Het is moeilijk te beoordelen. Het lijkt wel dat ze nog in dromenland zit.
Er verschijnt om de paar minuten een glimlach op haar lippen. Ik wil weten waarover ze droomt of aan wie ze denkt. Ik kan niet geloven dat zij, zo'n mooie vrouw, in mijn armen ligt. Ik kan niet geloven dat ik haar 'mine' kan noemen, met veel fantasie dan wel. Ik wil wel eens weten hoe zij over de situatie denkt.
In mijn hele leven heb ik nog maar 1 keer een echte serieuze relatie gehad. Voor de rest ben ik echt totaal niet bezig met vrouwen. Zeker niet met hetzelfde werk als ik. Toen ik hier aankwam in Australië, was ik totaal niet op zoek naar iemand als Lulu. Maar ik ben superblij dat ik haar gevonden heb. En dat zij nu in mijn armen ligt.
Ik trek het deken nog wat meer over Lulu. Gisteren was het niet echt moeilijk om te stoppen van onze steamy kisses. Ik zeg niet dat het makkelijk was, we waren best hevig bezig. Maar ik respect Lulu heel hard. Ik weet dat ze het nog niet zo ver wilde laten gaan. Ik ben hetzelfde, voor mij hoeft dat niet als eerste prioriteit in een relatie.
Lulu is haar dan in iets comfortabeler gaan omkleden terwijl ik gewoon in een short sliep. Ik heb haar mijn T-shirt aangeboden. Ze was echt heel sexy met mijn kleren aan. Haar figuur is echt zo mooi. Ik heb het altijd al gezien maar ik heb er nooit zo opgelet. Ik hoor een paar snurkgeluiden onder me. Volgens mij is ze langzaam aan het wakker worden.
Lulu probeert zich om te draaien maar ze merkt op dat er iets in de weg ligt, mijn arm. Ze draait zich terug om en legt haar hand op mijn borst. Waarschijnlijk denkt ze nu dat ze in haar eigen bed ligt te slapen want ze schrikt heel erg als ze merkt dat ik onder haar lig. Ik lach om haar reactie en ze slaagt me kinderachtig op mijn arm.
'Goedemorgen.' Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Ze gaat meteen terug in mijn armen liggen. 'Heb je goed geslapen? Heb je niet te veel pijn?' vraagt ze terwijl ze omhoog kijkt om mijn reactie te zien op haar vragen. 'Het gaat wel. En ik heb heel goed geslapen,' zeg ik met een knipoog. Ze grinnikt en knikt. 'Ik ook. Er was de hele tijd een grote knuffelbeer die me was aan het knuffelen in bed.' Lulu raakt mijn neus snel aan om teken te geven dat ze het over mij heeft. Ik lach en leg mijn hoofd terug neer op het kussen.
Na 5 minuten springt Lu recht alsof er ineens een zombie apocalyps gaande is. Ze loopt naar de badkamer zonder iets te zeggen. Wat is er met haar? Ze komt lopend terug in mijn kamer met een doosje en een glas water. 'Ik was het bijna vergeten,' zegt ze alleen. Oh nee, mijn medicijnen. Ze duwt een pil in mijn handen en geeft het glas water. Die pillen zijn zo vies. En het helpt waarschijnlijk geen ene fuck want ik heb nog steeds super veel pijn.
Lulu pakt haar gsm en schrikt voor de tweede keer. Wat is nu het probleem? Kan ze niet gewoon even bij mij in het bed liggen? 'Het is al 11 uur. Hoelang hebben wij wel niet geslapen? Die fotoshoot begint om half 12.' Lulu spurt naar haar kamer en loopt met kleren naar de badkamer. Oh man, die fotoshoot. Oh, en daarna een afspraak met Mia's familie. Dus ook met Elijah.
Jongens toch, ik kan hem echt niet uitstaan. Het is zo duidelijk dat hij iets voelt voor Lu. Maar natuurlijk ziet zij dat weer niet. Ik had me moeten opgeven om mee met haar te gaan naar dat etentje. Dan kan hij ineens wennen aan het zicht dat Lulu mijn vriendin is. Wauw, zei ik nu net vriendin?
Ik sta op met wat pijn in mijn buik en ga ook naar de badkamer. Luella is als een zot naar alle kanten en hoeken van de badkamer aan het lopen. 'Doe eens rustig, Ella.' Ik weet niet waarom haar de laatste tijd met zoveel namen aanspreek maar je kan heel veel doen met de echte naam van haar dus daar maak ik maar gebruik van. Ze stopt even en kijkt me aan. 'Noemde je me nu net Ella?' vraagt ze met een wenkbrauw omhoog. Ik knik hevig. 'Mag dat niet dan?' Ik kijk haar uitdagend aan.
Ik stap wat dichter naar haar toe en leg mijn armen rond haar middel. 'Niet veel mensen doen dat. De meeste noemen me Lulu.' Ze legt haar armen in mijn nek. 'Weet ik. Maar ik ben niet 'de meeste'.' Ik kus haar op haar linkerwang. Dan ga ik naar haar rechterwang. 'Jack, ik moet me klaarmaken.' Ella stribbelt tegen en probeert me weg te duwen. Ik snap dat ze niet veel tijd heeft maar 1 kusje kan geen kwaad. Ik tuit mijn lippen voor haar gezicht. Ze snapt de hint en geeft me een snel kusje op mijn lippen. Het was niet wat ik wilde maar ik vergeef haar.
'Nu moet ik echt voort gaan doen.' Ze heeft haar uiteindelijk op magische wijze uit mijn greep kunnen bevrijden. Ze gaat verder met haar ochtend routine. Ik loop de badkamer uit en wandel de trap af. Ik kan haar helpen door een ontbijt te maken. Ja, dat kan ik doen. Luella loopt na een paar minuten de trap af en eet het ontbijt dat ik voor haar heb gemaakt. Ze pakt haar spullen en geeft me dan een afscheidskus. 'Na mijn fotoshoot kom ik terug naar hier om me klaar te maken voor de afspraak met Mia. Mia en Elijah komen me hier ophalen om naar hun huis te gaan. Ik zie je dus straks,' zegt ze met veel snelheid.
Ze loopt naar de voordeur en gaat dan naar buiten. Ik vind het heel goed dat Mia en Elijah naar hier toe komen om haar op te halen. Dan kan ik meteen duidelijk maken dat ze van mij is.
—-—
Ik weet dat de naam van Lulu heel verwarrend begint te worden. Misschien even uitleggen hoe ze nu eigenlijk echt noemt. Haar echte naam is Luella Walker. Zo is ze geboren, nochtans dat is wat we nu van haar weten. Dat kan nog altijd veranderen ;).
Al haar vrienden en relatieven noemen haar Lulu. Ook ik noem haar Lulu, dat zie je aan het begin van elk deel. Lu is gewoon een afkorting van Lulu. Dat is niet echt iets maar ik ben soms gewoon lui dat ik haar Lu noem.
Niemand noemt haar eigenlijk echt Luella. Heel weinig, bijna geen, noemen haar Ella, wat afkomstig is van LuELLA. Jack wil eens speciaal doen en wilt haar ook Ella noemen. Het wordt misschien heel raar omdat Lulu en Ella twee totaal andere namen zijn. En het kan heel goed zijn dat jullie dit onlogisch vinden. Dan is dat maar zo. Maar ik heb haar naam zo beslist. Deal with it :)
Ps: Het lied vanboven betekent heel veel voor me. Als je eens tijd hebt, zeker luisteren. Het is een fantastisch liedje. Het heeft me heel veel steun gegeven als ik het eens moeilijk had. :)
xoxo C.S.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...