'Denk je dat ik dat niet weet. Ik wil gewoon wraak hebben op die tweelingzus van mij. En dat kan ik alleen door de twee Moretti's uit te schakelen. Haar man heb jij al genadeloos kapot gemaakt.' Charlotte en Rosie bekijken de video die ik heb opgenomen met mijn gsm. Ik kan aan hun gezichten zien dat ik ze blij heb gemaakt.
'Luella, dit is geweldig. Zoveel informatie hebben we nog nooit gehad door 1 missie,' zegt Rosie terwijl haar ogen geplakt zitten aan het scherm. Charlotte knikt hevig. Ook zij is akkoord. 'Ik heb Olivia Coleman al opgezocht in het systeem maar ik heb nog niets gevonden. Maar wees gerust, ik vind wel iets over haar.' Ook Charlie werkt mee in deze situatie. Dat is best normaal. Hij was dan ook betrokken bij deze missie.
Ik zie Jack met een geruste blik naar me kijken. Omdat we Jack hier niet wouden uitlaten, hebben we onze eindmeeting bij ons thuis gelaten. Ik had toch wel veel te vertellen over wat ik heb gehoord en gezien. En ik wou het ook aan hem vertellen. Dan heeft hij er toch ook wat aan. En als hij genezen is kan hij samen met mij op zoek naar nog meer informatie.
'Ik heb nog wel één verklaring nodig,' zegt Rosie met een denkend gezicht. 'Als dit alles is gepland om wraak te nemen op Sofia Coleman. Hoe zit het dan met de andere slachtoffers?' Iedereen kijkt Rosie geschrokken en begrijpend aan. Ze heeft een heel duidelijk punt. En dat begin ik nu ook af te vragen.
'Goede vraag,' merkt Charlotte ook op. Iedereen is het ermee eens en niemand begrijpt iets van de moordacties die Cliff al heeft gepleegd. 'Ik heb iets gevonden over Sofia Coleman.' Charlie roept iedereen bijeen. Hij laat de foto op zijn computer zien. Het is een foto van de familie van Lorenzo Moretti.
Ik en Jack herkennen de foto meteen en Jack haalt zijn gsm erbij. Op de vorige missie heeft hij een foto van het papiertje dat op het graf van Lorenzo lag, de familiefoto die in 2007 getrokken was. Het is exact dezelfde foto.
'Dat moet Sofia zijn, de tweelingzus van Olivia.' Ik duid een vrouw aan op de foto. De vrouw staat naast Lorenzo. Weer komt haar gezicht bekend voor. En nee, het is niet van Olivia. Ik zweer het, ik heb deze vrouw al eens eerder gezien.
'De dochters zijn de twee Moretti's die ze wil uitschakelen,' zegt Charlotte terwijl ze wijst naar de twee meisjes op de foto. 'Dit is een serieus wraakverhaal. Dit kan echt slecht aflopen als we het niet goed aanpakken.' Charlie heeft een groot punt. Cliff en Olivia zien er echt gevaarlijk uit. Hoewel wij er niets mee te maken hebben, zullen ze ons ook niet verwelkomen als we hen willen oppakken.
'Ik vraag me ook nog steeds af waarom Cliff niets heeft gezegd over zijn gestolen gsm. Het is duidelijk dat dat ding ons echt kan helpen zoals die dat gisteren heeft gedaan,' mompel ik. Jack heeft het gehoord en hij kijkt me bezorgd aan. Blijkbaar heeft iedereen het gehoord. Misschien moet ik eens leren om iets stiller te praten. Maar misschien is het goed dat iedereen het gehoord heeft.
'Je hebt gelijk. Waarom geeft hij geen ene shit om zijn gestolen telefoon? Dat ding kan ons leiden naar overwinning in onze opdracht. Waarom wil hij het dan niet terug?' Iedereen denkt na over mijn en Charlie's uitspraak. 'Nu genoeg voor vandaag. Het is heel goed wat we bereikt hebben. We laten jullie nog weten wanneer de volgende opdracht er aan zit te komen. Wij gaan eerst dit proberen verder uit te zoeken.' Charlotte en Rosie pakken hun spullen en gaan naar buiten. Ik en Jack zwaaien hen nog gedag.
Jack kijkt met een hongerige blik naar me. Ik denk dat hij hetzelfde denkt als ik doe. Niet te geloven dat het zo ver is gekomen als vandaag. Ik wil hem gewoon vrijwillig elke minuut van de dag kussen en vasthouden. En hij voelt hopelijk ook hetzelfde voor mij. Jack neemt een stapje dichter bij me. Ik glimlach heel erg naar hem. Ik vind het geweldig dat we zo goed met elkaar o om kunnen. Misschien wel iets te goed voor partners.
'Jongens, ik ga dan ook maar.' Ineens verschijnt Charlie tussen ons. Ik en Jack springen allebei een stapje achteruit. Ik had hem helemaal niet gezien. Ik wist niet eens dat hij hier nog was. 'Ja, man. Goed werk, gisteren,' zegt Jack tegen hem terwijl hij hem een high five geeft. Ik geef Charlie een knuffel en hij verlaat dan de woonkamer.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...