Ondertussen is Jack al terug thuis. Ik en zijn familie hebben hem gisteren thuis gebracht en in zijn kamer gelegd. Charlie en Mia zijn ook gekomen. Toen ik hoorde dat er geen plaats meer was en hij nog moest worden verzorgd, ging ik meteen akkoord. Dat is het minste wat ik kan doen.
Ik heb hen ook verteld welke straf de politieagenten mij hebben gegeven. Ik moet een maand vrijwilligerswerk gaan doen bij de politie. Ze hadden direct door dat ik het verschrikkelijk vond wat ik had gedaan. Ze zeiden dat in de cel niets oploste. Daarom hebben ze besloten dat ik vrijwilligerswerk moet gaan doen.
We zijn nu zaterdag en de Andersons vertrekken terug naar huis. Iedereen van de familie moest maandag gaan werken dus ze hadden geen keuze. Natuurlijk vonden ze het kut om Jack hier zo achter te laten maar ze hadden al snel door dat ik goed voor hem ging zorgen.
'Al je medicijnen nemen en goed luisteren naar Lulu, begrepen?' zegt Ina tegen Jack. 'Ja, ja, ga nu maar. Jullie gaan het vliegtuig nog missen.' Ze lopen uit de kamer van Jack. Omdat hij nog steeds platte rust nodig heeft, kan hij niets anders doen dan in zijn kamer blijven. Ik vind het wel sneu maar ik zal er alles aan doen om hem op zijn gemak te stellen. De dokter heeft gezegd dat ik hem altijd op de zetel kan leggen voor een meer social life.
'Zorg goed voor hem.' Jack's vader geeft me een knuffel en stapt de deur uit. 'Ik ben blij dat Jack jou heeft ontmoet en dat jij hem helpt bij de missies. Btw, ik vind je echt super mooi.' Emily geeft me ook een knuffel en een knipoog. Wat zijn ze toch allemaal zo lief. 'Ik weet dat Jack soms koppig kan zijn en een eikel, maar hij is echt een goede jongen met een groot hart. Je moet het gewoon juist vinden,' fluistert Ina in mijn oor. Ook zij geeft me een knuffel. Ina loopt ook de deur uit.
'Weet dat wij echt niet boos op je zijn door wat er is gebeurt. Jack heeft veel gehad aan jou aanwezigheid. Het kan zijn dat jullie het in het begin nooit goed hebben gevonden maar dat kan nog steeds verbeteren. Eerlijk gezegd zie ik ook wel hoe jullie naar elkaar kijken.' Jenna geeft me een knipoog en neemt me stevig vast. 'Ik, als zijn tweelingzus, ken hem beter dan wie dan ook. En ik kan je vertellen dat ik hem nog nooit zo heb gezien bij een meisje. Neem mijn advies...' Ook zij verlaat het huis en laat mij verbaasd achter.
Wat bedoelt ze daar nu weer? Kijken wij op een bepaalde manier naar elkaar? Ik moet wel zeggen dat als hij naar me kijkt, er wel bepaalde dingen gebeuren in mijn buik. Het zal wel gewoon niets zijn.
Ik ga terug naar Jack om te kijken of hij iets nodig heeft. Als ik in zijn kamer kom, zie ik dat hij aan het slapen is. Hij ziet er zo schattig uit. Ik heb nog nooit een jongen zo zien slapen. Niet dat ik heel veel jongens heb zien slapen ofzo. Als ik een one night stand heb, dan ga ik altijd meteen weg.
Maar hij ziet er zo verschrikkelijk cute uit. Het lijkt wel op een katje in zijn mandje gerold. Er komen ook niet eens geluiden uit zijn mond. Dat is best wel een goed teken want ik kan er niet tegen als iemand snurkt. Hij ademt ook zo zachtjes. Ik sta op en verlaat zijn kamer. Hij zal wel moe zijn van dit alles dus ik laat hem slapen.
-'s avonds rond 8 uur-
Omdat ik het best erg voor Jack vond dat hij zo alleen lag op zijn kamer, heb ik hem verplaatst naar de woonkamer. Ik heb hem alles gegeven waar hij om vroeg. Ik ben hem dat verschuldigd dus ik deed hard mijn best. Hij profiteerde er wel van, dat zag ik wel erg. Maar het maakte me niet veel uit. Als dit mijn schuldgevoel kan ophelderen, doe ik het graag. Het is ook best leuk om Jack zo blij te zien. Oké, Ella, waar denk je de laatste tijd toch aan?
'En heb je nog iets nodig?' vraag ik hem, terwijl hij naar de film kijkt. 'Ik denk het niet. Ik heb alles wat ik nodig heb,' zegt hij met een lief lachje. Zijn glimlach kan mensen echt genezen, no kidding. Jack klopt op een plekje op de zetel naast hem als teken dat ik kan gaan zitten. En dat doe ik ook. Ik zet me naast hem terwijl hij ligt op de zetel. Hij is best gefocust op de film.
Hij heeft The Fast and the Furious uitgekozen om te kijken. Mij maakte het helemaal niet uit omdat ik toch bezig was met zijn verzorging. Ik pak een paar chipjes in mijn hand om op te eten. Ik merk op dat Jack naar me kijkt, maar besluit er geen aandacht aan te geven. Gefocust op de film legt Jack zonder mijn toestemming zijn hoofd op mijn schoot. Ik schrik heel erg maar laat hem zo maar liggen. Ik vind het wel schattig dat hij het doet.
Jack kijkt met zijn bruine ogen in mijn ogen. Ik kan niet stoppen met in zijn ogen kijken. Het lijkt wel alsof er kleine sterretjes in zitten. Met 1 snelle beweging zit hij weer op zijn benen naar mij te kijken. Ik kijk hem aan, niet wetend wat hij van plan is.
Ik draai mijn hoofd om terug in zijn ogen te kijken. Jack komt langzaam naar voor. Mijn reflexen zorgen ervoor dat ik mee naar achter ga. Ik voel het stof van de zetel en lig nu helemaal met mijn hoofd op de bank. Rustig probeer ik mijn benen uit te strekken.
Jack ligt nu helemaal op me en het enige naar waar ik kan kijken zijn zijn ogen en zijn lippen. Volgens mij heeft hij hetzelfde probleem. Zijn hoofd komt dichter en dichter bij de mijne. Op dit moment wil ik hetzelfde doen als wat hij wilt doen en ik denk dat we dat allebei van elkaar weten.
Maar dan denk ik aan zijn ribben. Ik leg mijn hand op zijn borst zo zachtjes mogelijk. 'Heb je geen pijn?' vraag ik hem fluisterend. Ik moet hier voor hem zorgen en hij gaat even op mij liggen alsof er niets is gebeurd van het ongeval. 'Verschrikkelijk veel,' fluistert hij tegen mij. Ik kijk hem raar aan omdat hij niet beweegt.
'Waarom doe je het dan?' vraag ik zachtjes aan hem. 'Ik wil deze kans niet verliezen.' Hij vlamt zijn lippen op de mijne en laat zijn lichaam rusten op de mijne. Omdat ik dit even graag wil als hem, ga ik meteen mee met de kus. Jack zoent me teder en zacht. Ik probeer hem zo min mogelijk pijn te doen door geen gewicht op zijn lichaam te leggen.
Zijn lippen voelen super zacht aan. In het begin ging het er nog rustig aan toe maar nu begint de kus veel dominanter te worden. Onze tongen zijn ook al met elkaar gemengd. Ze dansen hevig met elkaar. Ik duw Jack zachtjes naast me zodat we naast elkaar liggen en niet meer op elkaar. Ik wil hem absoluut geen pijn doen.
Jack stopt de zoen en kijkt naar mij. Hij glimlacht en geeft zijn ogen weer aandacht aan mij lippen. Hij geeft me een zacht kusje wat wordt gevolgd door een stroom van kusjes op mijn lippen en mondhoeken. Ik leg mijn armen rustig rond zijn nek. Zijn armen rusten nog steeds rond mijn middel.
Jack stopt weer even en kijkt naar me. Hij haalt zijn hand door mijn haar. 'Je bent zo mooi,' fluistert hij zacht.
—-—
OMGGG ;*))) First JALU Kiss xxxx
xoxo C.S.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
Roman d'amourDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...