7 jaar later; Lulu's pov:
Ik herinner me de dag nog heel goed. De dag dat Olivia en Cliff werden opgepakt. De dag dat zo te zien alles goed ging komen. We zijn nu 7 jaar later. Jack en ik zijn gelukkig getrouwd en wonen samen in Melbourne. Toen we getrouwd zijn hebben we er lang over nagedacht waar we gingen wonen. Ik zou het helemaal niet erg vinden als ik naar Amerika moest gaan. Jack stond er op dat we in Australië bleven. Een paar maanden later hebben we een contract getekend om een huis te kopen in Melbourne. En nu wonen we hier al 5 jaar.
We bezoeken onze families regelmatig. We reizen best veel omdat ze ver wonen. Als ik mijn moeder en mijn zus wil zien, dan moeten we eerst naar Italië. Om de Andersons te zien, moeten we eerst naar Amerika. Niet dat we het erg vinden. We houden gelukkig allebei van reizen. Natuurlijk gaat dat nu wat moeilijker met de kinderen. Ik zal een beetje meer informatie geven over alle levens die nu zijn gangetje gaan.
Een jaar nadat we ons huis gekocht hadden, werd ik zwanger. Ik heb twee gezonde jongens op de wereld gezet: Aidan en Nathan. Ik denk dat het wel duidelijk was dat ik een tweeling zou krijgen. Het is meestal genetisch. Jack komt van een tweeling met zijn zus en mijn moeder is een tweeling met Olivia. Ik hou van men jongetjes. Ze lijken wel totaal niet op elkaar. Ze hebben een heel ander karakter.
Nathan is een heel slimme jongen. Hij doet zijn best om een zeer voorbeeldige jongen te zijn. Hij zoekt nooit problemen en hij houdt heel veel van zijn mama en papa. Aidan is het tegenovergestelde. Hij zoekt altijd problemen. Ik weet dat hij van ons houdt maar hij laat het niet vaak zien. Hij wilt nu ook zijn zoals wij waren, spionnen en huurmoordenaars. Ik ben een beetje bang voor wat hij gaat doen als hij ouder gaat worden. Maar voor nu hou ik hem nog wat onder mijn vleugels.
Twee jaar nadat de tweeling geboren was, werd ik weer zwanger. Ons eerste meisje stapte de wereld in. We hebben haar Nora genoemd. Het is een echte engel. Ze is nog maar twee jaar maar de zinnetjes die ze probeert te zeggen klinken zo slim. Ze is echt geweldig. Ik en Jack zijn heel blij met de kinderen die nu bij ons zijn. We proberen ze ook zo goed mogelijk op te voeden.
Daarom zijn we ook een beetje gestopt met onze job. Ik heb mijn draai gevonden bij de fashion. Ik ben een heel bekende mode designer in Australië. Ik doe mijn werk heel graag. Met het hele model gebeuren heb ik een liefde voor kleren gevonden waardoor ik er ben beginnen maken. Jack daarentegen zit eigenlijk nog steeds in hetzelfde vak. Hij leidt beginnende spionnen op. Er is nu een kleine spin-off van de ADS in Melbourne geplaatst, een trainingsprogramma voor jonge spionnen.
Genoeg over ons, over naar de Andersons. Emily heeft na haar eerste kindje, Ella, nog een jongetje gekregen: Alexander. Bij hen gaat het ook heel goed. Jenna, Jack's zus, heeft een paar jaar nadat ze getrouwd is, een kindje gekregen. Ze heeft een meisje een meisje gekregen genaamd Faith. Ze is nu ook in verwachting van een meisje. Met haar en haar man gaat het ook super goed. Ina en Jax zijn gewoon hun leventje verder aan het leven met alle kleinkinderen die ze hebben.
Mijn zus is ondertussen al getrouwd met een man die ze in Amerika heeft ontmoet. Zij heeft nog geen kinderen. Ze is ook 4 jaar jonger dan me. Maar ze is er zeker over aan het nadenken. Sofia is nog steeds alleen. Ik heb haar al vaak gezegd dat ze een man moet vinden om door het verdere leven te gaan, maar ze kan Lorenzo niet vergeten. Dat snap ik wel.
Over Lorenzo gesproken, binnen drie jaar komen Cliff en Olivia vrij. Ik ben in deze jaren Cliff gaan bezoeken. In het begin wou ik weten of hij zo lief deed omdat het moest of omdat hij me echt aardig vond. Ik ben dan blijven komen en ik ben hem echt gaan zien als een nonkel. Hij vind ook dat hij de gevangenisstraf heeft verdiend. Hij heeft inderdaad wel een paar mensen vermoord.
Olivia, daar heb ik niets van gehoord. Cliff zegt af en toe wel dingen over haar. Ze is hier blijkbaar helemaal gek geworden. Ze hebben al een paar keer speciale help moeten sturen. Dat ze daar maar goed rot. Ze wist dat dat ging gebeuren. Ze komt er niet zomaar mee weg.
'Mammie, waaraan denk je?' Ik kom uit mijn zone-out en kijk naar onder. Nathan staat naast me met een fristi in zijn handjes. Hij glimlacht en drinkt ervan. Ik laat het kledingstuk los waaraan ik aan het werken was. Ik pak hem op en zet hem op mijn schoot. 'Ik was aan het nadenken over wat er 7 jaar geleden is gebeurt,' zeg ik tegen hem. Hij kijkt op.
'Tante Olivia en nonkel Cliff?' vraagt hij. Ik knik. Ik heb Aidan en Nathan het verhaal verteld. Ze zijn nog heel jong maar ze moeten weten dat als er iemand hen benadert dat ze voorbereid moeten zijn op namen. Daarom hebben ik en Jack besloten om het hen te vertellen. 'Je moet niet aan hen denken. Ze zitten vast en ze komen er nooit meer uit,' zegt Nathan op een schattige manier. Ze weten natuurlijk niet dat ik Cliff elke week ga bezoeken.
'Je hebt gelijk.' Ik knuffel hem nog eens goed. 'Waar is pappie?' vraagt hij. 'Hij is even met je broer en je zus naar de winkel. Hij zal hier direct zijn.' Nate gaat van mijn schoot af en loopt naar de zetel. Ik lach. Ik hoor de deur opengaan. 'Pappie en Aidan,' roept hij en hij loopt naar de deur. Ik sta op en ga naar de deur. Jack komt binnen. Ik neem Nora van hem over en laat hem alle boodschappen binnen leggen.
Aidan en Nathan gaan naar boven. Ik leg Nora in de zetel. Ze is in slaap gevallen. Ik laat haar verder slapen. Ik ga naar de keuken en zie Jack alle boodschappen weg leggen. Ik knuffel hem van van achter. Hij is eerst verrast maar draait zich om. Hij geeft me een kus. 'Heb je me gemist?' vraagt hij met een grijns. Ik knik. 'Heel erg.' Ik glimlach en Jack geeft me nog een zoen.
'Ei, mammie en pappie likken elkaar af.' We schrikken allebei en kijken naar rechts. Aidan en Nathan staan voor onze neus. Ik lach en laat Jack los. Ik pak Aidan op en ga met hem naar de zetel. Ik zie nog een kwade blik van Jack omdat ik hem los heb gelaten. Daarvan moet ik lachen.
Even serieus, wie zou dat kunnen denken? Dat toen ik hem ontmoette en hij koffie over mij goot dat hij mijn man en de vader van mijn kinderen zou worden.
Had dat zeven jaar geleden verteld en ik verklaarde je gek...
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomantizmDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...