Jack heeft me in zijn auto gezet. Letterlijk. Hij vond dat ik te lang over mijn outfit deed dus heeft hij mij gewoon opgepakt en in de auto gesleurd. Ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten van deze date. Ik ben echt benieuwd. Jack heeft nog niets verklapt dus ik ben wel wat aan het stressen. Ik haat verrassingen. Ik wil altijd meteen weten wat er gaat gebeuren.
Natuurlijk vind ik het gewoon super lief van hem. Maar bij zo'n dingen hou ik toch altijd mijn hart vast. Zeker omdat hij vanmorgen ineens weg was. Hij vertelde me dat hij naar zijn appartement moest omdat Charlie daar nu niet meer woont. Dat is best wel logisch. Maar ik weet niet, zou hij dat gisteren dan niet hebben gezegd tegen me. Het maakt niet uit. Ik hoop dat dit een hele leuke dag word.
'Moest dat daarnet nu echt?' Ik ben nog steeds een beetje geïrriteerd. Hij pakt me echt vast zodat mijn kont in zijn gezicht zat. Waar mannen toch aan denken, wat zijn het idioten. 'Ik vond het niet erg.' De grijns van Jack wordt alsmaar groter en groter. Ik rol met mijn ogen en kijk naar buiten. Waar zouden we naartoe gaan?
'Heeft Charlotte je nog gecontacteerd in verband met wat er gisteren is gebeurt?' vraagt Jack. Ik kijk op mijn gsm. 'Nope, geen berichten.' Jack grinnikt. Ik kijk naast me om te weten waarom hij lacht. 'Waarom lach je?' vraag ik tenslotte dan maar. 'Ik denk dat we ze serieus hebben afgeschrikt gisteren.' Zijn gegrinnik verandert langzaam in een schaterlach. Ik geef hem een speelse klop. 'Het is niet grappig. Ik schaamde me dood,' zeg ik tegen hem maar ondertussen begin ik ook al wat te glimlachen. Hun gezichten waren inderdaad wel prijsloos.
Na tien minuten parkeert Jack de auto. Ik heb geen idee waar we zijn maar we hebben niet veel gereden dus we zijn waarschijnlijk niet zo ver van huis. In de verte zie ik de Harbour Bridge. Waar zijn we toch naartoe gereden? 'Waar zijn we?' vraag ik hem. Hij kijkt me mysterieus aan en stapt uit. Ik doe hetzelfde en kijk om me heen. Achter me zie ik het Luna Park. Luna Park Sydney is één van de vetste attractieparken in Australië. Ik ben er nooit geweest. Toen ik wist dat het bestond was ik al veel te oud om te gaan.
Ik kijk Jack heel hoopvol aan. 'Wat doen we hier?' vraag ik hem. Ik mag niet te hard van stapel lopen. Wie weet gaan we daar niet eens naartoe. 'Omdat jij nooit van je jeugd hebt kunnen genieten, ga ik samen met jou nieuwe herinneringen maken,' zegt Jack met een reuzeglimlach. Waaraan heb ik hem verdiend? Ik loop naar hem toe hem geef hem een dikke knuffel. Hij is zo fucking cute. Dit gaat echt de beste date worden die ik ooit al heb gehad.
We lopen hand in hand naar de ingang. Het volk stroomt ook binnen. Dat heb je natuurlijk altijd hier, super veel volk. Jack haalt twee papieren uit zijn rugzak en geeft hem aan de vrouw achter de toonbank. Hij heeft dus ook al voor tickets gezorgd. Ik ben verschrikkelijk blij met zo iemand als hem. We gaan samen naar binnen en Jack legt zijn arm rond mijn schouder. Het lijkt wel alsof we een koppel zijn. Maar dat zijn we niet...
'Waar wil je eerst ingaan?' vraagt Jack aan me. Ik kijk om me heen en stop bij het grote reuzenrad voor mijn neus. Ik wijs het aan en neem Jack mee. Net wanneer ik in de rij wil gaan wachten, sleurt Jack me mee naar het begin van de rij. Ik probeer hem terug te trekken door te zeggen dat we iedereen voorsteken. De rijen in dit park zijn altijd super lang. Dat is best een groot nadeel aan zo'n attractiepark. Je moet super lang wachten en de attracties duren maar een halve minuut of zo.
Als we bij het begin van de rij zijn, stapt Jack af op de man die het reuzenrad bedient. Hij geeft hem een klein knikje en de man stopt meteen met waar hij aan bezig was. Hij neemt ons mee naar een lege cabine. We vertrekken direct al. Ik snap er helemaal niets van. Waarom hebben we niet gewacht zoals normale mensen? Kent hij de mensen die hier werken? 'Wat had dat te betekenen?' vraag ik zodra we in het karretje zitten.
'Wel, we hebben niet de hele dag te tijd dus wachten zou verloren moeite zijn.' Hij doet alsof het super chill is en alsof we net niet honderden mensen hebben voorbij gestoken die al uren hebben gewacht. 'Ken je deze mensen dan?' vraag ik aan hem. Ik vind het toch maar vaag. 'Nee.' Jack antwoordt gewoon super droog waardoor ik niet weet wat er echt aan de hand is. 'We hebben daarnet super veel mensen voorbij gestoken. Die zijn nu waarschijnlijk kwaad,' zeg ik tegen hem.
We zitten allebei aan verschillende zijden van het karretje. Ik kijk in zijn ogen. Het is niet dat ik kwaad ben. Ik vind dit gewoon super vaag. Ik zou het niet zo leuk vinden als ik in een rij stond en er komen ineens twee mensen die niet eens 1 seconde hebben gewacht mij voorbij steken. Jack pakt mij hand en zet me naast hem. Hij legt zijn arm om mijn schouder en met zijn andere arm houdt hij mijn handen vast. 'Doe eens rustig. Er is niets aan de hand. Ik heb gewoon aan Charlie gevraagd of hij het systeem wilde hacken waardoor hij ons een golden ticket kon geven. Iedereen is hier op de hoogt dat wij een paar mensen zullen voorbij steken. Iedereen vindt het prima.'
Mijn mond valt open. Aan de ene kant is het zo fout wat ze gedaan hebben, maar aan de andere kant is het ook echt heel lief. Hij heeft wel gelijk. De hele dag wachten maakt het super saai en een stuk minder interessant. Ik ben nog steeds niet blij met de manier hoe hij het gedaan heeft maar ik vergeef het hem wel. Ik probeer nog steeds een beetje kwaad naar hem te kijken maar zijn gezichtje is zo schattig dat ik automatisch gewoon begin te lachen.
Jack's handen knijpen in mijn wangen. We hebben nu de hele dag wat quality time voor ons. Dit wordt echt geweldig. Ik ben benieuwd naar wat we nog gaan doen. Jack probeert me te kussen maar net wanneer ik mee ga, begint het karretje te wiebelen. Ik spring op en ga meteen aan de nadere kant zitten. Ik heb heel veel hoogtevrees en wie zegt dat dit karretje heel veilig is. We kantelden bijna om omdat we aan 1 kant zaten. Ik kijk naar beneden om zeker te zijn dat alles nu oké is. Jack lacht me ondertussen uit.
-'s avonds-
Jack en ik zitten nu in een gezellig restaurantje dicht bij het water. Deze dag was absoluut geweldig. We hebben het heel leuk gehad. En Jack heeft zelfs een gigantische knuffel voor me gewonnen. Nou, eigenlijk heb ik het voor hem gewonnen maar als iemand het vraagt was het dus omgekeerd. Hij vindt het een beetje gênant. 'En heb je het naar je zin gehad?' vraagt hij aan me terwijl hij zijn steak op zijn vork legt. 'Are you kidding? Dit was de beste dag van mijn leven. Ik ben super blij dat ik in het Luna Park ben geweest,' zeg ik enthousiast tegen hem. Hij lacht.
Als we allebei klaar zijn met eten, staat Jack op. We hebben nog helemaal niet betaald dus ik snap niet wat hij van plan is. Misschien moet hij naar het toilet. 'Luella,' zegt hij met een serieuze toon. Ik begin een beetje bang te worden. Hij komt voor me staan en ik draai mijn stoel een beetje zodat ik hem beter kan zien. 'Ik weet dat we elkaar nog niet lang kennen. En dat het in het begin een beetje stroef ging. Maar ik geloof dat dat de bedoeling was om elkaar op die manier beter te leren kennen. En vanaf die avond dat we elkaar kusten, begint er een gevoel bij je op te komen dat ik nog nooit eerder heb gehad.'
De woorden die hij net tegen me heeft gezegd raken mij en maken me heel emotioneel. Alles klopt van wat hij net gezegd heeft. Ik voel absoluut hetzelfde voor hem. Jack gaat langzaam naar beneden op 1 knie. Wat is hij toch aan het doen? 'Daarom Ella, vraag ik of je mijn vriendin wilt zijn.' Jack haalt een doosje uit zijn achterzak en doet het open. In het doosje ligt een fantastisch, mooie, rosé-golden ketting. Het witte gedeelte glinstert in het licht.
Ik breng mijn hand naar mijn mond omdat ik niet kan geloven hoe lief hij voor me is. Hij heeft dit geregeld om me te vragen om zijn vriendin te zijn. Dit is echt het mooiste wat iemand voor me gedaan heeft. 'Ja, natuurlijk. Ik voel ook absoluut hetzelfde voor jou.' Ik trek hem van de grond en kus hem volop op zijn mond. Het kwam als een verrassing bij hem maar hij doet al snel mee. Ik geef hem daarna nog eens een knuffel. Hij doet de ketting bij me aan. Ik vind hem echt zo mooi. Ik kan het niet geloven. Jack is mijn boyfriend.
—-—
Oehhh, ze zijn samen. ::::)))
xoxo C.S.
JE LEEST
Unexpected Love ✔️ (Undercover Love spin-off) (DUTCH)
RomanceDe vierentwintige Jack Anderson treedt in de voetsporen van zijn moeder. Hij gaat net als haar te werk als huurmoordenaar in Texas. Wanneer Jack is uitgekozen voor een heel belangrijke missie in Australië, twijfelt hij geen moment en vertrekt naar S...