Extra rész

3.6K 191 7
                                    


Figyelem! Spoiler!

Az erdei ház csendjét ketté szelte a felnőttek halk, ám indulatos szóváltása. A nő fejét csóválva haladt a nappaliba, mögötte a férfi kitartóan harcolva akaratáért.
- Bébi, ne csináld már! – nyögte az Alfa figyelve, amint felesége lehajol és műanyag dobozba pakolássza a szerte szét dobált gyerekjátékokat.
- Nem érdekel – pufogott a nő. 
- Noel! – könyörgött Jungkook – Szeretnék még egy gyereket. Kérlek!
- Nem! Angie is kicsi még.
- Két éves – emelte meg szemöldökét a férfi.
- Akkor sem. Neked könnyű, mert csak beteszed, megcsinálod a gyereket, amit egyébként baromira élvezel. És én? Én kérlek szépen, kiokádom a belemet, zabálok, mint egy bélpoklos, elhízok, kilenc hónapig magamban cipelek egy óriásbébit, aztán kínkeservesen megszülöm. De itt nincs ám vége, kisfiam, mert én kelek fel hozzá éjszaka, én aggódok érte, ha fáj a pocakja. Mindezt azért, hogy az apjáért rajongjon! – csapta földhöz az egyik plüsst.
- Angie imád téged – lágyult el az Alfa tekintete.
- Apának hív engem is. Sőt, mindenkit apának hív – morogta Noel.
- Hát... – próbált nem felnevetni – Az anya sokkal nehezebb szó – érvelt.
Noel összepréselt fogakkal tolta helyére a dobozt, tüzetesen nem foglalkozva férjével. A konyhába vonult, készítve magának egy kávét, melyet jóízűen kortyolgatni kezdett. Összerezzent, amikor Jungkook a háta mögé állva fonta törzse köré karjait.
- Ne haragudj Kicsim. Tudom, hogy nehéz neked – csókolt bele a nő nyakába.
- Nem Kook, fogalmad sincs – fordult meg az ölelésben Noel, ezzel szembe kerülve párjával – Egész nap én vagyok vele. Türelmes vagyok, játszok vele, gondoskodom róla. Ő meg szabályosan reszket a boldogságtól, amikor este haza érsz a melóból és úgy tekint rád, mintha valami istenség lennél. Pedig, semmit sem teszel. Téged több tucat néven hív; apa, apu, apám, apukám, apuci. Engem meg magasról leszar – biggyesztette le alsó ajkát.
- Szerelmem – cirógatta a nő arcát a férfi – éppen ezért, akarok egy kisfiút is. Minden pasi anyás. Ha lenne még egy gyerekünk, mindketten megkapnánk azt, amire vágyunk – érvelt.
- És az lenne az első szava, hogy anya? – mosolygott szelíden Noel Jungkook pólóját piszkálva körmeivel.
- Tuti fix – bólogatott a másik.
- Akkor, talán lehet átgondolom ezt a még egy gyerek témát – mosolyodott el szélesebben.
- Hidd el bébi, nem lesz időd átgondolni, mert mire kettőt pislogsz, már meg is vagy baszva – rángatta le magáról a pólóját az Alfa.

*&*&*&*

- Miért van olyan érzésem, hogy Jungkook jobban élvezi a tojások keresését, mint a gyerek? – sandított Jennie Noelre.
- Mert így van – billentette oldalra fejét a másik nő.
A két nőnemű mosolyogva figyelte, amint a falka vezére, kislányával karöltve kutatja a fűben elrejtett csoki tojásokat és nyulakat. Jungkook elképesztően jó apa volt, amivel meg is lepett mindenkit. Angie pedig méltán rajongott apjáért, mert az „óh, de nagy rettenthetetlen” Alfa, lánya egyetlen csettintésére ugrott, lesve kívánságait. Angel gyönyörű kislány volt, hosszú, göndör barna hajjal, hatalmas mandulavágású zöld szemekkel és ugyanolyan ajkakkal és nózival, mint édesapja. Édesen festettek, ahogyan guggolva lopakodtak a növényzetben, szemeiket ide-oda járatva  olykor sugdolózva.
- Mindjárt megtalálják az elsőt – súgta izgatottan Jennie.
Előző este Noel és Jennie közösen rejtették el az édességeket. Barátságuk törhetetlen volt és miután Jungkookkal a feszültség is csökkent, mindennapos vendég lett náluk a nő. Noha, Kook titkon még neheztelt Jenniere, amiért elhagyta a falkát, mást választva Alfájának.
- Óóóóó! – mondta Angie rálelve a csokoládéra – Apa! Apa! Apa! Hammamm – ütögette apja fejét, aki nevetett rajta.
- Igen Szerelmem. Ügyes vagy – puszilta meg a kislány haját Kook – Ugye, adsz belőle?
- Mem -  ingatta fejét Angie magához ölelve a nasit.
- Hát ez szívás – vigyorgott gonoszul Jennie.
- Alfa! Alfa! – kántálta a feléjük futó Kai.
Noel frusztrált sóhajt eresztett, míg Jennie mellette próbálta palástolni mosolyát.
- Kai húsvét van. Most nem érdekelnek a falka dolgai, menj haza – mondta fáradtan No.
- De Alfa... – dadogott a férfi – mindenki rátok vár. Tudod, a két falka közös húsvéti piknikje. – magyarázta Kai.
- Oh, basszus tényleg – csapta homlokon magát a nő – Gyertek Angie. Kapsz egy vagon csoki tojást és nyuszit, mert az anyukád falkája sokkal menőbb, mint apáé – gúnyolódott Noel a férjével.
- Hatan vagytok, mindössze. Ez oszt’ karrier – vágott vissza Jungkook.
- Anya, hammamm – fogta meg Angie Noel kezét, az erdő felé húzva.
- Hallottátok?! – sikkantott Noel – Anyának hívott! Anyának hívott! – gyűltek örömkönnyek szemeibe.
- Biztos azért, mert te vagy az anyja – vetette közbe Kai, kiérdemelve egy tockost Jennietől.
- Kellemes Húsvéti ünnepeket bébi – mosolygott büszkén Kook.

Érdekességek:

&  Noelnek sikerülni fog igazi farkassá válnia. Fehér lesz, ezzel is azt „szimbolizálva”, hogy tökéletes ellentéte Jungkooknak.

& A másik fehér farkas vissza fog térni a történetben, méghozzá hamarosan.

& A sztoriban lesz egy hatalmas csata, melyet két falka fog megvívni egymással, vagyis, igazából három falka.

& Tae párja egy Jimin nevű lány lesz, aki később farkassá válik.

& Noel apja szerepelni fog még, ahogyan Katy is.

& Jungkook tartva a veszélytől elviszi majd Noelt a termékenységi időszakra.

&  Noel születésnapján kiruccannak Vegasba...

& ...ahol tajrészegen egybekelnek.

& Izzyt a saját lányom ihlette és minden dolog, ami Izzyvel kapcsolatos, igaz. Drága kétévesem új heppje, hogy a sodrófával hadonászik, leverve mindenkit, azt kiabálva „hááájjjááá”. Született ninja a gyerek.

& Azt a bizonyos csatát Noel fogja megvívni és a falkája, melynek tagjai: Jennie, Kai, Jimin, YoonGi, Tae és Nills.

Falkába zárva [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now