Szisztok!
Bocsánat a hosszas várakozasért, viszont végre meghoztam a részt.
A következő fejezet igazán eseménydús lesz, ugyanis megkezdődik Noel termékenységi időszaka, ami miatt teljesen megőrül.
Addig is jó olvasást!Jungkook:
Hulla fáradtan parkoltam le Audimat a feljárón. Már jócskán elmúlt este hét, ami frusztrált. Az utóbbi két hétben, mióta Noel hozzám költözött, mindennap későn értem haza. A szomszédos város autószerelőműhelye bezárt, így tripla annyi melónk lett. Igaz, rendesen megfizették, de minden egyes kicseszett percet abból vettek el, hogy Noellel lehessek. Farkasom izgatottan járkált fel s alá a ténytől, hogy pillanatok múlva társa közelében lehet. Komótosan kiszálltam a járműből és sietős léptekkel indultam a házhoz, ahová benyitottam. Dühített Noel felelőtlensége, mivel nem zárta be az ajtót, noha a lelkére kötöttem. Tudtam, hogy erős és még emberi mivoltában is képes megvédeni magát, de ösztönösen féltettem.
- Kooook! – kurjantotta Izzy boldogan, hozzám futva.
Pizsamában volt már, haja nedves volt a feltehetően nemrég vett fürdőtől. Karjaimba vettem, puszit nyomva buksijára, míg Ő a nyakláncommal játszott. Noel felkelt a kanapéról, felém lépdelve, felerősítve mámorító illatát. Gyomrom reszketett közelségétől, szívem ki akart robbanni mellkasomból. Egész tetves nap arra vártam, hogy végre megcsókolhassam és vele lehessek. Lágy, könnyed csókot lehelt számra, de én sokkal többre vágytam. Kelletlenül mordultam fel, ahogyan hátra hajolt, megfosztva ajkai édes ízétől. Éreztem, amint nadrágom egyre szűkösebbé válik, annak ellenére, hogy tisztában voltam azzal, amíg a kis Tündérke nem alszik, nem kapok többet.
- Hiányoztál bébi – közöltem Noellel, kicsalva egy angyali mosolyt – Holnap gyertek be ebédidőben, oké? Tetű hosszú úgy a nap, hogy csak este találkozunk – nyafogtam.
- Meglátom, mit tehetek – szélesedett mosolya.
Izzy aranyosan csücsöríteni kezdett, cuppanó hangokat kiadva, amin nevettünk. Hasam korgása jelezte éhségem, mire No az asztalhoz terelt, melyen ott díszelgett a gusztusosan tálalt vacsora. Izzyt az asztalfőre ültettem, majd én is helyet foglaltam. A kislány nem várt meg minket, rögtön hozzá látott az evéshez. Büszke voltam rá, amiért ügyesen használva az evőeszközöket falatozott, mert én tanítottam meg erre. Elbűvölve figyeltem a gyereket, miként szájába tömi az ételt.
- Ízlik Kicsim? – simogattam meg fejét.
A Tündérke rám emelte hatalmas szemeit, totálisan levéve lábamról, úgy bólogatva.
- Jó, jó. Hammamm.
Azelőtt sosem akartam gyereket, vagy családot. Ám, ahogyan nap- nap után haza értem és Izzy a karjaimba rohant, megpuszilt, azon kaptam magam, hogy immáron igenis szeretnék egy törpét. Vagy kettőt – hármat. Boldog voltam így és egy kívülálló számára valóban egy kis meghitt család benyomását kelthettük, amit egyáltalán nem bántam.
- Jungkook!
- Hmmm? – kaptam figyelmem Noelre, aki homlokráncolva pislogott.
- Süket vagy? Harmadszorra kérdezem, hogy milyen napod volt?
- Ne haragudj, jó volt. Fárasztó, de jó. Behoztak egy Mustangot olajcserére, mi meg Jiminnel azzal szórakoztunk, hogy kismillió selfiet lőttünk a kocsival és felraktuk azzal a szöveggel Instára, hogy az „új verdám és én” – meséltem vigyorogva.
- Íme a komoly és rettenthetetlen Alfa, hölgyeim és uraim – tapsolt színpadiasan Noel.
Izzy is tapsolni kezdett, nevetgélve, ami végtelenül aranyossá tette.
- Eskü, örökbe fogadlak – címeztem a kislánynak – Megtanítalak vezetni és igazi vagány bébi leszel.
- Ühüm, ha tizenhat lesz, akkor meg kérhetsz beutalót a pszichiátriára – vetette közbe No.
- Merthogy? – vontam össze szemöldököm.
- Hasonlít rám, ergo, képzeld el, hogyan fog kinézni tizenhat évesen. Nagy cicik, karcsú derék, dús ajkak... – sorolta – Mindezt keverve egy hatalmas pofázmánnyal. Lesznek gondok – sóhajtott.
Megfeszültem ültömben, bele gondolva Noel szavainak igazságtartalmába. A picsába is! Így is idegbajt kaptam, ha Noval valahová mentünk és idegen pasik megbámulták, vagy utána fordultak. Legszívesebben, letéptem volna az összes faszkalap fejét. Farkasom ingerülten örvénylett körülöttem, készen arra, hogy megjelölje társát, bebiztosítva helyét és megbélyegezve azt, ami az övé. Vagyis, a miénk.
- Szerzek fegyvertartási engedélyt – közöltem.
YOU ARE READING
Falkába zárva [Jungkook ff.]
Werewolf🔞 Ismered Piroska és a farkas meséjét? Nos, szerinted, mi történik akkor, ha Piroska maga lesz a farkas? És ha a szerelmes lovag maga az alfa, akinek ezentúl mindig engedelmeskedni kell? Mindig...