47. rész - Esküvők

2.8K 192 22
                                    

Jungkook:

Réveteg mosollyal képemen figyeltem megbabonázva Noelt, ahogyan fehér ruhájában hercegnőként siklik végig a sorok közt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Réveteg mosollyal képemen figyeltem megbabonázva Noelt, ahogyan fehér ruhájában hercegnőként siklik végig a sorok közt. Legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ennyire földöntúlian gyönyörű lesz. Minél közelebb ért hozzám, annál hevesebben vágtázott szívem és annál jobban remegett gyomrom. A világmindenség legszerencsésebb emberének véltem magam. Mellém ért, én pedig nem hallottam a zenét, a papot, semmit. Csakis Őt érzékeltem. Noel Robin Jamest, az Alfámat. A nőt, aki a világom közepe volt. Arcát kevéske smink fedte, sötét barna haja lágy csigákban omlott hátára, keretezve gyönyörű pofiját.
- Jungkook!
- Hmmm? – fordultam nehézkesen az idős férfihez.
- Azt kérdeztem, elfogadod feleségedül az itt jelenlévő Noel Robin Jamest?
- Ja, tökre. Mármint, igen – bólogattam.
- Ezennel, a rám ruházott hatalomnál fogva, házastársakká nyilvánítalak Titeket. Megcsókolhatod a Menyasszonyt.
Erre vártam már mióta, baszki. Hogy lehet ennyit szövegelni egy esküvőn? Derekánál fogva húztam magamhoz Not és tapadtam olyan hevesen ajkaira, mintha az életem múlt volna rajta.
- Ugye, nem gáz, hogy végig a cicidet stíröltem? – suttogtam szájára.
- Nem – nevetett édesen.

*&*&*&*

Noellel az asztal mögül figyeltük a táncolókat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Noellel az asztal mögül figyeltük a táncolókat. Ő az ölemben ült, míg tenyeremmel ruhája alá kúszva cirógattam combját. Amikor két hete rábíztuk Jenniere és Jinre ennek az esküvőnek a megszervezését, megállapodtunk: nem akarunk hülye beszédeket a szerelemről, sem csokor eldobást, sem énekelgetős – nyálas baromságot. Bár, hivatalosan nem volt még a feleségem, lévén, nem töltötte be a tizennyolcat, akartam egy ilyet is. Egy normális, rendes esküvőt, ahol hercegnő lehet, én pedig zavartalanul folyathatom a nyálamat rá fehér ruhában. Minden ellene elkövetett bűnömet jóvá szerettem volna tenni és ez vezeklésem egyik állomása volt csupán.
Felnevettem látva, Izzy mennyire édesen rázza fenekét fodros ruhácskájában, miközben Chloeval táncolnak. Mint mindenkit, a szőke csajt is levette lábáról fél perc alatt. A falka tagjai fél részegen tomboltak és Shin Jimin épp egy üveg bort akart ellopni, hiába győzködte Tae, hogy ingyen van, nem hatotta meg a dolog. Nills azt hiszem, épp Janet fűzte és az anyja anti – gravitációs kajájával fárasztotta. Kezdtem sajnálni Noelt, mert valóban a leghülyébb farkast sikerült kifognia. Ezt még tetézte az, hogy Jennie, TaeHyung és YoonGi is őt választották Alfájuknak. A legidiótábbak. Nem nehezteltem rájuk emiatt. Született farkasok voltak és igazi vezető kellett nekik.

Falkába zárva [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now