49. rész - Alfai tanácsok

2.5K 178 13
                                    

Noel:

Jól éreztük magunkat Vegasban, de már rettenetesen hiányzott az otthonunk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jól éreztük magunkat Vegasban, de már rettenetesen hiányzott az otthonunk. Visszaérkezésünk estéjén Jennievel és Jiminnel csajos bulit tartottunk, melynek legelső állomása a helyi pizzéria volt. Hát, sosem gondoltam volna, hogy itt fogom életem legbizarrabb eszmecseréjét hallani. Mögöttem a boxban egy fiatal pár ült. Egy barna, kissé testes lány, valamint egy rövid hajú srác. Barátnőimmel kicsit sem feltűnően, síri csendben hallgattuk azt a mélyen szántó társalgást, amit folytattak.
- Én tényleg próbálok jobb ember lenni, Andy, de nem tudom, hogy kell – pityergett a csajszi.
- Hónapok óta ezt mantrázod Eve. Teljesen hülyének nézel. Azt hazudtad, rákos vagy!
- De azóta meggyógyultam.
- Persze, csoda történt. Meggyógyította az a sok banán, amit a lába közé vett – suttogta Jimin, mi pedig Jennel szánkat befogva nevettünk.
- Ismerd be Eve. Szexfüggő vagy – csapott az asztalra a pasas.
- Lehet, rokonok Jungkookkal – bólogatott Jimin, de leintettem.
- Nem vagyok nimfomániás – tagadta Eve.
- Leszoptál egy hajléktalant a buszon!!!! – kiáltotta Andy.
Az volt az a pont, amikor visítva, az asztalt csapkodva röhögtünk úgy, hogy még a könnyünk is kicsordult.
- Nagy úr a kényszer – jegyeztem meg vihogva.
- Meg ne szülj itt No – nevetett Jennie – Először, jussunk távolabb a kis nimfómántól.
- Ti most rajtam vihorásztok kurvák? – fordult felénk Eve.
Követve példáját, szembe fordultam vele. Alfai ösztöneim rögtön bekapcsoltak. Farkasomnak nem tetszett a kialakult helyzet és acsarogva örvénylett bennem.
- Figyu, Banános Jane! – szólítottam meg – Én teljesen megértem a problémádat, de attól, hogy Te egy ordas nagy ribanc vagy és a csávód ki akar ez miatt dobni, ami mellesleg, tökre jogos, nem rajtunk kéne elverni a port. Vegyél egy szép nagy fürt banánt, csapd a hónod alá, vonulj vele haza és tarts Garnier estét, de rólunk szakadj le – szónokoltam.
A csaj erre olyat tett, amire egyáltalán nem számítottam. Felpofozott. Miután feleszméltem az első sokkból, felálltam és elé léptem. Tekintete gömbölyödő pocakomra tévedt, majd nagyot nyelt.
- Ne... ne haragudj, nem tudtam, hogy állapotos vagy – dadogta ijedten.
Morogva ragadtam meg a haját, amitől felsikoltott és vágtam öklömmel gyomrába. Farkasom ki akart törni, hogy darabjaira szaggathassa, ám igyekeztem bent tartani a fenevadat. Vicsorogva ráncigáltam arrébb, aztán hatalmas, fülsértő ricsajt generálva a mozdulattal dobtam neki az üvegnek, mely a neki csapódó testtől szilánkokra tört. A csaj nyögdécselve, nyöszörögve feküdt a járdán, engem pedig elégtétellel töltött el a tudat, hogy végre rendesen kiálltam magamért és a barátaimért.

*&*&*&*

*&*&*&*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Falkába zárva [Jungkook ff.]Where stories live. Discover now