Elértük a 26K-t, amiért hálával tartozom. Köszönöm, hogy olvassátok a történetet.
Ennek örömére hoztam egy extra részt, melyben bepillantást kaphattok Noel és Jungkook "kapcsolatának" kezdetébe.
Jó olvasást!Jungkook:
Túl voltunk az ötödik randinkon is Noellel. Kezdtem hozzászokni a gondolathoz, hogy bizony Ő nem olyan csaj, mint a többi. Nem adta magát könnyen, szüntelen lázadt ellenem és ez veszettül tetszett. Miatta igazán visszafogtam magam. Nem próbáltam meg letaperolni, nem dobtam be a perverz szövegeimet, mert nála ez amúgy sem jött volna be. Vártam. Vagyis, igyekeztem ellenszegülni a bennem tomboló farkasomnak, ami szabályosan ordított és acsargott a lány közelségéért. Egy hamburgerezőből sétáltunk át hozzánk. Az összes csaj esetében tudtam, hogy ebből orbitálisan nagy dugás lesz, de Noel más tészta volt. Enyhe idegességgel illesztettem a kulcsot a zárba, majd tártam ki az ajtót és kattintottam fel a villanyokat. Még évekkel ezelőtt, mikor szüleim megelégelték, hogy mindenféle nőt hozok haza, kialakították a garázst számomra. Kulcscsomómat hanyagul a szekrényre dobtam. Farkasom megnyugodott az otthoni légkörre. El sem hittem, hogy Noellel eddig eljutottunk. Hónapok teltek el legelső találkozásunk óta, mikor a farkasom kiválasztotta Őt társául. Kemény munkámba és rengeteg energiámba telt kiharcolni az első randinkat. Azóta volt több is és még mindig furcsa volt úgy gondolni magamra, mint aki kapcsolatban van. Persze, mellette találkozgattam más csajokkal is, de Noel volt az egyetlen állandó. Az egyedüli, aki képes volt valamelyest csillapítani a bennem lakozó farkast. Figyeltem, amint kibújva tornacipőiből, mezítláb járja körbe birodalmam, tüzetesen megszemlélve mindent. Elemzett, ez tiszta sor volt.
- Kérsz valamit inni, vagy enni? – törtem meg a csendet.
- Hmm... vizet, köszönöm – mormogta megállva a Harley előtt.
- Van kóla – ajánlottam.
- Az jó lesz, köszi. Ezt te raktad össze? – mutatott a járműre.
A kicsiny hűtőhöz léptem, kikapva onnan a fekete italt és kibontva azt, mellé álltam, átnyújtva neki a kóláját.
- Ja. Nem működik. Mármint, nem lehet ezzel úgy száguldozni, mint az enyémmel, de büszke vagyok rá. Ez volt a legelső darab, amit építettem és igazi klasszikus – meséltem zsebre dugva kezem.
- Jól néz ki – húzta gyatra mosolyra száját.
- Tudom – vigyorogtam, mire megforgatta szemeit – Nem ülsz le? – intettem a kanapé felé.
Noel a bútorra nézett, undorodó fintorral, aztán megingatta fejét.
- Inkább nem. El sem akarom képzelni, hány pornó zajlhatott azon a kanapén.
Lelki szemeim előtt megjelent legjobb barátom, Jimin alakja, amint azt hőzöngi, „ekkora égést öcsém!”. Oké. Egy – null Noel javára. A lány a lépcsőhöz ment, lecsücsülve az egyik fokra. Okos. Ráadásul a lépcsőkön nem dugtam még meg senkit sem.
- Szeretnél filmet nézni, vagy valami? – tudakoltam bizonytalanul, becsmérlő pillantása miatt.
- Ez a híres Jungkook taktika? Filmezés, aztán vad szex a kanapén? Eredeti – húzta száját.
- Neked mániád feszt oltogatni? – tártam szét karjaimat – Jól van, aláírom. Nem vagyok jó ebben a randizgatósdiban, de legalább, értékelhetnéd a fáradozásaimat. Vagy mit szeretnél, vegyek neked virágot?
- Nem szeretem a virágot – közölte.
- Nem szereted a virágot – ismételtem magamban elraktározva az infót – Akkor, mit szeretsz?
- Téged ócsárolni, olvasni, Izzyvel lenni – sorolta.
- Ki az az Izzy? – ráncoltam homlokom.
- A húgom. Másfél éves, de említettem már egy párszor. Gondolom, nem volt kapacitásod megjegyezni, mert épp a pincérnőt akartad felszedni, miközben a családomról beszéltem. Hogy lehet az, hogy még a haverod is ismeri a tesómat és imádja?
- Melyik haverom?
- TaeHyung.
- Ja, tényleg. Kim – bólintottam – Van egy sárkánytetkó a combomon. Megmutassam? – lelkesültem fel.
- Woah. Micsoda intellektuel vagy. Elképesztő mélységekbe taszít a gondolkodásmódod – gúnyolódott – Tudod mit? Mivel ez velem úgysem fog összejönni, jobb lesz, ha megyek – állt fel kezembe nyomva kóláját – Kösz a vendéglátást és világot megrengető beszélgetést. Szia.
YOU ARE READING
Falkába zárva [Jungkook ff.]
Werewolf🔞 Ismered Piroska és a farkas meséjét? Nos, szerinted, mi történik akkor, ha Piroska maga lesz a farkas? És ha a szerelmes lovag maga az alfa, akinek ezentúl mindig engedelmeskedni kell? Mindig...