Noel:
- Bébi - szólított meg Jungkook feltérdelve az ágyra, beharapva alsó ajkát, amiből tudtam: akar valamit.
- Nincs pénzem – vágtam rá.
- Mást szeretnék – mondta furcsa hangsúllyal, amivel elérte, hogy letegyem a kezemben tartott könyvet és teljesen ráfigyeljek.
- Benne lennél abban, hogy kipróbáljunk valami újat? – kérdezte vágytól sötét szemekkel és illatán is éreztem, mennyire kíván, nem beszélve, boxerjének feszülő merevedéséről.
- Mennyire újat? – tudakoltam gyanakvóan.
- Emlékszel, mit mondtam a múltkor a formás fenekedről? – húzta félmosolyra ajkát.
- Hogy egyszer... – mormogtam elgondolkozva és megértve, mire céloz, felkiáltottam - NEM DUGSZ SEGGBE!!
- Bébi – mászott fölém, karjaira támaszkodva – Vigyázok rád – közölte.
Esküszöm, nem tudom, mi ütött belém, de bólintottam. Jungkook szélesen elmosolyodott, majd röpke puszit nyomott az orromra.
- Feküdj a hasadra – kérte fülembe súgva.
Reszketeg sóhajjal megfordultam, gyomrom apró gombóccá zsugorodott. Bíztam benne, szó se róla, de rettegtem attól, hogy elragadja a hév és fájdalmat okoz. A bennünk lakozó farkasösztön felett olykor nehéz volt uralkodni. Jungkook vádlimtól indulva halmozta el bőrömet nedves csókjaival, egyre feljebb haladva. Fenekemhez érve finoman belemart fogaival a domborulatba, amitől kuncogva fickándoztam. Gerincemen forró borzongás kúszott végig, libabőrössé téve. Felcsókolta magát törzsemen, vállaimon, végül nyakamhoz ért, amitől felsóhajtottam.
- Lazíts bébi, vigyázok rád – búgta rekedtesebb hangon a szokásosnál.
Arcomat hintette be puszijaival, majd ajkait enyéimre illesztve szenvedélyes táncba kezdett puha párnáival. Egyik karjával fejem mellett támasztotta magát, másik bekúszott hasam alatt, fehérneműmbe. A finom ujjak kényeztető játékától szájába sóhajtottam jólesőn, mire felmordult. Nem siettette a dolgokat, amiért hálás voltam neki. Féltem a fájdalomtól, de úgy tűnt, egyenlőre nőiességemnek szenteli figyelmét. Alsótestével hozzám préselődött, így érezhettem fenekemnek nyomódó kemény férfiasságát, a pamut anyagon keresztül. Felnyögtem, miként egyik ujját felcsúsztatta hüvelyembe és csípőjét megringatva édesen kínozta önmagát, valamint engem is. Ujja lassú mozgásba fogott, sóhajokat kicsalva belőlem. Imádtam a hátamnak simuló feszes mellkasának érzetét, mozdulatai közben izmai hullámzását. A termékenységi időszak alatt sok mindent kipróbáltunk, számtalan pozitúrát, de így nem csináltuk, pedig volt abban valami meghitt és bensőséges, hogy ilyen közel vagyunk egymáshoz. Ujja elhagyta bensőmet, legérzékenyebb pontom véve célba, lágyan masszírozva csiklóm, amivel vágyam lehetetlenségig fokozta. Sikerült elérnie, hogy felengedjek és ódzkodásom elfelejtve kíváncsian várjam a folytatást. Veszettül közel jártam a csúcshoz, ám mielőtt elélvezhettem volna, abba hagyta kényeztetésem. Kelletlenül felnyüszítettem és ajkam beharapva engedtem, hogy elszakadva tőlem lesimogassa bugyimat, majd saját boxerjától is megszabaduljon. Hümmögtem, amikor visszatér előbbi helyére, szorosan hozzám simulva. Hátamon éreztem sebesen vágtázó szívverését, ami megmosolyogtatott. Merevedése hegyét hátsó bejáratomhoz illesztette, amitől akaratlanul is megfeszültem. Arra számítottam, sürgetve elveszi amit akar, de ehelyett ujjait vissza vezette csiklómhoz, folytatva a kényeztető játékot. Nem mozdította csípőjét, mindössze ott tartotta magát, biztos helyen, várva, amíg készen állok. Imádtam, hogy ennyire odafigyel rám. Ajkai ismét nyakam kényeztették, apró harapásokkal, édes csókokkal behintve bőröm, míg ujjai kitartóan sodortak az orgazmus felé. Ám ezúttal sem engedte, hogy átlendüljek a beteljesülés kapuján, helyette felhelyezte két ujját, változtatva a kényeztetés módján. Szinte alig észrevehetően mozdult csípőjével, egészen aprókat. Először furcsa volt és kissé talán zavaró, pedig még mindig nem hatolt be. A percek múlásával a kellemetlenség eltűnt, helyét átvette az élvezet és meglepődve kóstáltam; igenis jó, amit csinál és várom, hogy igazán érezhessem. Felvéve a heveny, kis lökéseit én is ringatni kezdtem fenekem, mire felmordult. Keze, mely ölemet kényeztette, áttért csípőmre, finoman markolva húsomba, ami egyszerre volt birtokló és kedveskedő.
- Lassan No, nem sietünk. Finoman – zihálta, borzongást keltve bennem.
Megfogadva tanácsát, lassítottam mozgásomon. Azt hittem fájdalmas lesz, tévedtem. Leszámítva az enyhe kellemetlenséget, élvezetes volt, ahogyan alig érezhetően beljebb nyomult. Csupán férfiasságának eleje hatolt belém, ám ez cseppnyi része is kegyetlen nagy örömöt okozott. Tovább mozogtam, élvezettől hümmögve, még mindig kicsiket. Jungkook elengedte csípőm és mintha nem tudott volna mit kezdeni kezével, combomra simított, majd ökölbe szorított ujjaival megtámaszkodott arcom mellett. Félig lehunyt pilláimon át, láttam kézfején és alkarján kidudorodó ereit, melyekre csókot nyomtam. Fenekem szüntelenül ringattam, ezzel egyre többet befogadva hosszából. Kook olyan hangosan és férfiasan nyögött fel, mint még sosem. Talán hangja, talán hátamnál feszülő mellkasa, talán vállamat harapdáló fogai, vagy az egész egyszerre, nem tudom, de minden egyes lökés felért egy orgazmussal. Mintha minden egyes centije a Mennyekig repített volna. Nem hittem volna, hogy ilyen lesz. Ennyire mámorító és felemésztő. Ezerszer, milliószor élvezetesebbnek véltem annál, mint amikor a megszokott módon szeretkeztünk. Megszokva és élvezve az új ingert és élményt, bátrabban mozogtam. Jungkook keze újra csípőmbe markolt, teljesen férfiasságára húzva, amitől sikítottam. Mindig kiengedtem a hangom, általában sóhajtozva, nyögdécselve, hallhatóan, mégis halkan. Olykor-olykor halkabb sikítások is kiszöktek, de ez alkalommal magamat is meglepve olyannyira hangoskodtam, féltem, talán az erdő túlfelén is hallják. Kook megragadva oldalam sarkaira nehezedett, így ölében ülhettem. Alkarjába kapaszkodva hunytam le szemeim. Szédültem a hihetetlen élménytől, alig kaptam levegőt és torkom kiszáradt. Aztán Jungkook mozogni kezdett, úgy igazán. Fogai fülemet harapdálták, míg én körmeimmel bőrét karistoltam. Jóformán minden másodpercben elélveztem, melyet hangos, kéjes sikításokkal adtam tudtára. Mégis fülembe suttogta kérdését.
- Jó? Élvezed bébi?
Ajkaim összepréselve bólogattam, mint egy hülye, de képtelen voltam megszólalni. Attól féltem, olyan szavak hagyják el számat, amikért később égni fog a pofám és szerintem, pontosan tisztában volt ezzel.
- Hagy halljam bébi, csak egyszer mond ki.
- Cseszettül jó – lihegtem.
Elégedetten elmosolyodott, tenyerébe fogva arcom. Verejtékező homlokát enyémnek döntötte, elnyílt ajkai közül sóhajok törtek ki.
- Nagyon szeretlek, ugye tudod? – kérdezte halkan.
Bólintottam, szelíd mosollyal. Amennyire ódzkodtam tőle eleinte, annyira megszerettem ezt a sokszor barom, mégis édes Alfát, aki percekkel később életem legnagyobb, legemlékezetesebb orgazmusával ajándékozott meg, hála ötleteinek.
YOU ARE READING
Falkába zárva [Jungkook ff.]
Werewolf🔞 Ismered Piroska és a farkas meséjét? Nos, szerinted, mi történik akkor, ha Piroska maga lesz a farkas? És ha a szerelmes lovag maga az alfa, akinek ezentúl mindig engedelmeskedni kell? Mindig...