Taehyung nově přistěhovalý do malého města na kraji Seoulu - hlavního města Jižní Koreje si našel práci v jedné z větších a známějších firem. Jeho šéf není moc přátelský a proto je Taehyung vždy rád, když může pracovat v klidu a sám u počítače.
Je to člověk, jenž nenávidí alkohol, drogy a cigarety, jelikož s tím měl v minulosti problémy. Dodělal si ekonomickou vysokou školu a teď si chce užít svůj nový život. Miluje knihy a cestování, bohužel je to celkem těžký introvert, takže moc přátel nemá. Maximálně jednoho nejlepšího přítele v Daegu.
Právě jede vlakem do Seoulu, jelikož jeho auto ještě není opravené. Má zavřené oči, poslouchá hudbu a v klidu dýchá.
Když otevřel oči, ihned poznal velké město, hodně lidí a jeho nový život.
Najednou si neuvědomil, že jeho vlak právě zastavil na zastávce. Když se skoro začne rozjíždět, tak vykulí oči, vezme si své věci a vyběhne z menšího kupé ven. Po cestě se srazí s menším blonďatým chlapcem, jenž je také ve spěchu. Vypadne mu z rukou kniha, tiše se omluví a odběhne pryč.„Počkej! Něco," Taehyung si povzdechl, když už viděl, že chlapec je moc daleko, „něco ti spadlo..." vydechl nakonec, vzal knihu a s tichou omluvou strojvedoucímu vyšel z vlaku.
Ocitl se na velkém nádraží uprostřed města a hned, co uviděl jeho autobus, tak se zhluboka nadechl. „To snad nemyslíte vážně..." zamumlal Taehyung, rychle se rozeběhl a začal mávat na autobus, aby se nerozjel.Naštěstí ho stihl, sedl si na nějaké místo a podíval se na knihu s legendami o městě, ve kterém právě nově bydlí, zda tam nenajde nějaké jméno, ale našel tam maximálně hodně staré stránky, místy potrhané či pomalované.
Jedna kapitola ho tam ale zaujala, ačkoli nevěděl čím...
Dítě noci.----
Yay! Nový příběh, čistý štít a my se můžeme vrhnout do téhle knihy! ^^
Snad vás bude bavit! Čtěte, hlasujte, komentujte ^^
Opět hádám, první kapitola o ničem, ale ono to zaujme, snad >~<
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...