Zadíval se tak moc, že si nevšiml zastávky, na které měl vystoupit. Zvedl pohled až po několika dalších minutách a vykulil oči. Podíval se na tabulku, kde viděl, že svou zastávku minul o 4 zastávky. Plácl se do čela, vytáhl mobil a našel tam navigaci.
„Aish, jsem to ale hlupák," zašeptal si pro sebe Taehyung a knihu uložil do tašky. Vstal a ihned, co autobus zastavil, tak vyšel ven. Bylo už poměrně chladno, což donutilo jeho tělo zježit. Těžce vydechl a podíval se na displej. Rozešel se směrem, který mu ukazovala navigace a snažil se nezabloudit.
Je ve městě teprve pár dní, takže nebylo zvláštní, že to tu ještě pořádně neznal. Znal jen cestu do práce, do obchodu a zpátky domů.
Jeho pohled byl upřený do displeje, když musel zabočit někam, kudy nikdy nešel. Zamračil se a vyšel tedy tím směrem. Po dlouhé cestě plné zvláštního pocitu, se Taehyung dostal konečně do svého bytu a do postele. Nemohl usnout, pořád musel myslet na tu knihu, která ho nějakým způsobem přitahovala. Sedl si ke stolu, rozsvítil lampičku a knihu vytáhl.
Kapitola 97: Dítě noci
„Bylo až neuvěřitelné, co se mi stalo. V jednu chvíli jsem měla strach o svůj život a ve druhé chvíli jsem ho uviděla. Chlapce s červenými vlasy a černým pláštěm. Zachránil mi život a zmizel. Všichni mě považují za blázna, nikdo mi nevěří, ale já vím, že někde na kraji města je. Cítím to a až budu v nebezpečí, tak vím, že on to ucítí také," pravila žena na policejní stanici, když ji napadli a údajně málem znásilnili.
„Jednoho dne se můj syn ztratil. Byl s kamarády venku a když se domů vrátil pozdě v noci, tak byl hrozně vyděšený. Řekl, že ho naháněl nějaký opilý muž a když ho chytil, tak mu někdo pomohl. Byl to prý chlapec asi o deset let starší jak on. Nevěřil jsem mu, ale sám jsem se chtěl jít přesvědčit, takže jsem ihned vešel do ulic a šel na to místo, kde údajně byl.
Zakřičel jsem do prázdné uličky, že pokud tu je, tak mu chci poděkovat a potom se něco stalo. Na zadním skle jednoho ze zaparkovaných aut se objevilo ,Nemáte zač'," napsal muž na internetovou stránku nejzvláštnějších věcí v Jižní Koreji.Taehyung to jen se zatajeným dechem četl a vžíval se do každého slova. Myslel si, že je to jen nějaká fantasy kniha, která se potom projeví jako normální příběh, ale místo čtení dál, mu spadla hlava na tvrdý stůl a on únavou usnul.
----
Pokud nevymyslím něco ultra do příběhu, tak tenhle bude celkem krátký ^^
Uvidíme, ale mám nový nápad, takže by mě zajímalo... Chtěli byste vědět jaký nápad na příběh jsem dostala? :3
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...