Jungkook zavřel oči a tím přerušil jejich oční kontakt. Vydechl přebytečný vzduch a sklopil pohled. Taehyung se polekal, co udělal špatně.
„J-jungkookie? Co se děje?" oslovil ho sladce Taehyung a Jungkook se na něj podíval. Zakroutil hlavou a odtáhl se od Taehyunga. Šel do kuchyně, opřel se o linku a začal dělat čaj. „Nic, co by se mělo dít?"Taehyung se zvedl, přišel a postavil se vedle Jungkooka, který se stále díval dolů na linku. Taehyung se opřel jednou rukou o linku a podíval se na Jungkooka. „Co se děje?"
Jungkook se na něj podíval, natiskl ho na linku a zapřel se rukama vedle staršího těla. Dýchal mu do tváře a byl tak neskutečně blízko, že se Taehyung bál vydechnout. Jungkook se sklonil k Taehyungovo krku, na který mělce začal dýchat.„Víš... hodně jsem přemýšlel. Ne, na tohle nepotřebuji přemýšlet..." zamumlal Jungkook a vyjel výš svým obličejem. Teď mu dýchal na ucho, do kterého něco zašeptal...
„Už takovou dobu to tuším..."
Taehyung pořád nic nechápal. Jungkook se odtáhl a podíval se Taehyungovi do očí. „Taehyungu. Můj úkol je tě ochraňovat a ne s tebou strávit celé noci, ale přesto to už dělám nějaké dva týdny vkuse..." vydechl Jungkook a pohladil Taehyunga po červené tváři. Jungkook si opřel své čelo o to jeho a povzdechl si. „Byl jsem s tebou pořád jen kvůli tomu, že jsem chtěl. Jsi tak roztomilý, úžasný a dokonalý, že jsem chtěl být s tebou každou vteřinu..."
Taehyung ztuhl.
„Taehyungie," oslovil ho sladce Jungkook, „líbíš se mi takovou neskutečnou dobu. Nikdy jsem se nemohl červenat, protože to bytost, která už zemřela dělat nemůže, ale... Zničehonic si mi rozproudil krev v žilách natolik, že se cítím zase naživu."----
Tak kiss v příští :')) uwu
Mám ještě takový nápad na příběh... Sice to není nic originálního, ale pořád o tom přemýšlím, jak se dívám na ty Taekook moments / analysis a takovéhle, že bych mohla napsat něco na tohle téma... Že jsou skupina a kdoví, pokud se doopravdy mezi nimi něco děje >< Ale nevím, pokud by o to byl zájem.
Uhh, já mám tolik návrhů, že nevím, co budu dělat, až je všechny dopíšu :D
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...