„Jo, pardon. Jen jsem se přeřekl," zamumlal Jimin a rozpačitě si schoval ruce do klína. Taehyung zakroutil hlavou a povzdechl si. „Jimine-"
„Autobus a auto je pomalu to samé, má to stejný kořen slova," obhajoval své protiřečení Jimin a Taehyung nad tím jen pokroutil očima. „Nelži mi, Chime."„A i kdyby, co je na tom. Jungkook je prostě mrtvý, jasný...?" řekl už slabším hlasem Jimin a Taehyung se na něj zamračil. „Je prostě mrtvý? Ty nevěříš na to, že se jejich duše v jejich rodině vrací?"
„I kdyby, tak to mají být čisté duše. S přírodním úmrtím, ne nehodou," odpověděl mu Jimin ostře a Taehyung se zamyslel. „Přírodní úmrtí se může brát i jako nehoda, takže-"„Jimine? O co se tu snažíš?!" vyjekl Jin a Jimin se postavil. Taehyung se polekaně odsunul a podíval se na ty dva. „Rozšiřuješ tu lži o tom, co se stalo. Zkus mu ještě lhát a skončíš hůř jak Jungkook v jeho posledních dnech!"
Jin potom naštvaně odešel a Taehyung ho chtěl následovat, protože se chtěl už dozvědět, co se tedy stalo s Jungkookem. Jimin se naštvaně posadil ke stolu a Taehyunga zastavil tím, že mu chytil zápěstí.„Nechoď za ním, stejně by ti nic neřekl," řekl hnusným tónem Jimin a Taehyung se posadil. Frustrovaně si prsty projel skrz pramínky vlasů a podíval se na Jimina. „Tak to vyklop. Chci slyšet pravdu.
„Proč tě to tak zajímá?" zeptal se otráveně Jimin a Taehyung se zarazil. Musel si něco vymyslet, ale nic ho nenapadalo. „Co když to úmrtí nemusí být přírodní nebo nějaké takové? Co když Jungkook je někde tady?"
Taehyung se chtěl profackovat za to, co právě řekl. Jimin se na něj nechápavě podíval a potom pozvedl obočí.„Vážně? Co tě to kurva pořád zajímá? Nechápu tě! Je to ztracená existence, umřel, jasné? Je fuk jak, žádná jeho duše nezůstala, protože lidi jako on nemají právo na to, pozorovat své nejbližší! Byl to zkurvený hajzl, který jenom ublížil lidem ve svém okolí a pak za to můžu já, když jsem mu chtěl pomoct!"
----
Takže...
Jimin lže nebo Jungkook lže?
Zkuste se na to podívat z různých stran a napište mi své názory :') Další bude později c: Podle toho, pokud sem napíšete nějaké zajímavé názory a teorie, zlatíčka :'3
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...