18. Kapitola

1.3K 223 39
                                    

Taehyung byl celý den naprosto k ničemu. Pořád usínal, pracoval sice pomalu, ale pracoval. Jeho šéf neměl moc dobrou náladu, takže byl každou chvilkou buzerovaný.

„Ahoj Taehyungu," pozdravil ho Jin a Taehyung jen pokývl. Vzal si oběd a Jin se na něj zamračil. „Vypadáš hrozně, co ty kruhy pod očima?"
Taehyung jen pokrčil rameny a posadil se k nějakému stolu. Jin šel za ním a přisedl si. 
„Špatně jsi spal?" zeptal se Jin a podal mu svůj čaj. Taehyung si povzdechl a přijal ho. „Ne, jen přijel kamarád a tak jsem se zakecal..."
„Ah, tak to jo. To mně taky, takže to chápu," zasmál se Jin a podepřel si obličej. Taehyung se na něj podíval a zamračil se, když viděl kruhy pod očima, ale zamaskované. „A ty? Proč máš makeup?"

Jin se na něj překvapeně podíval a sklopil pohled. Mávl rukou a začal si hrát s cukrem. 
„Jen dnes to je už nějaká doba od smrti mého brášky, víš..." zamumlal Jin a Taehyung jen chápavě přikývl. „To mi je líto,"
„Nemusí... Jen jednomu člověku by to mělo být ksakru líto," řekl poněkud naštvaně Jin, když se podíval někam za Taehyunga. Taehyung se otočil a viděl Jimina, jak si sedá ke skupině lidí a v pohodě se baví.

„Jimin?" zeptal se Taehyung a Jin se nadechl. „Nenávidím ho... Je to tak arogantní člověk, i když na to nevypadá."
„Mně přijde v pohodě..." zamumlal Taehyung a Jin si povzdechl. „Je možná v pohodě, ale ublížil mě a mé rodině hrozně moc... A hlavně mému bráchovi, ale to už nechci rozebírat, promiň."

Jin odešel a Taehyung ho nechápavě pozoroval. Dojedl svůj oběd, dopil čaj a odešel znovu do své kanceláře, kde dál pracoval.

----

Přeji vám všem dobrou noc, sladké sny a pořádný spánek! ^^

Zároveň vám chci popřát dopředu dobré ráno a hlavně hodně štěstí ve škole, ať už jen v přežívání nebo pokud už něco píšete, tak i na to ^w^

Přemýšlejte o něčem hezkém, zpříjemněte si školní den hraním písniček ve své hlavě a usmívejte se na svět :3 

Love and purple you all <3

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat