Taehyung si po dlouhém dni vysloužil hodinovou svačinu. Došel pozdě na oběd do jídelny, kde byl jeden a ten samý člověk.
„Ah, Taehyungu... Dnes nějak pozdě," podivil se ramenatý muž a s úsměvem Taehyungovi podal oběd. Taehyung si s povzdechem převzal tác s jídlem a potom sklopil pohled. „Přišel jsem pozdě do práce a tak mě to nechává šéf sežrat..."
„No, tak to ti přeju hodně štěstí," zasmál se muž a Taehyung přikývl. „Díky Jine..."Taehyung se najedl, začetl se do nějaké knihy a potom ji zpátky vrátil. Zkontroloval čas a zjistil, že má ještě pár minut, tak se pomalu rozešel k výtahu. Najednou ale uviděl blonďatého chlapce a tak k němu přišel. Poznal ho. Byl to ten, se kterým se srazil ve vlaku.
„Omlou-omlouvám se," vykoktal Taehyung a poklepal mu na rameno. Ten se otočil a naklonil hlavu na stranu. „J-já jen-..."
Taehyung nikdy neuměl mluvit s lidmi.
„Oh! Ty jsi ten, se kterým jsem se srazil, že?" zeptal se a Taehyung přikývl. „Chci se ještě jednou omluvit, v tu dobu jsem byl naprosto mimo a nevnímal jsem okolí. Jsem Park Jimin, těší mě."
Taehyung jen přikývl, řekl své jméno a potom mu došlo, proč za ním vůbec šel.
„N-nehledáš knihu? S-sebral jsem ji včera v t-tom vlaku..." vykoktal ze sebe Taehyung. Jimin se zamračil a zakroutil hlavou. „O jakou knihu jde?"„N-no..." odmlčel se Taehyung a Jimin se opět zasmál. „V klidu, jsi moc nervózní. Pojď si sednout,"
Taehyung ale zakroutil hlavou a nadechl se.
„Jsou v ní nějaké... Legendy? Nebo co... Netuším a omlouvám se, ale za pár minut mi končí přestávka," řekl Taehyung bez zakoktání a v duchu se pochválil. Jimin se zamračil a naklonil hlavu na stranu. „Kniha s legendami?"
Taehyung přikývl.„Tím pádem si ji musíš nechat. Když ses přestěhoval do toho zapadákova na kraji Seoulu, tak se ani nedivím. Měl jsem tam babičku a ta mi hodně vyprávěla, pokud chceš... Někdy zajdeme na kafe nebo cokoliv piješ a povím ti o tom něco..."
----
Bylo by více kapitol, ale začínám doopravdy stresovat kvůli škole. Chápete, že teď se vyspíme a večer musíme brzo spát a HLAVNĚ... BRZO VSTÁVAT?!
V kolik vůbec vstáváte do školy?
Já v 6:00 a jako budík mám Jungkook Aegyo. :)
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...