35. Kapitola

1.3K 227 31
                                    

Taehyung nervózně polkl a sklopil pohled. „N-nikomu..."
Jin mu ale nevěřil... Kdo by taky jo, když se zachoval takhle.

„Taehyungu," oslovil ho tiše Jin, „potřebuju to vědět. Komu nevíš, pokud věřit?" 
Taehyung mu ale odpovědět nehodlal. Jin ho zatáhl na chodbu, kde byla malá místnost. Zamkl dveře a přitiskl Taehyunga kde zdi. 

„Taehyungu ksakru! Odpověz mi, když už si to načal!" vyjekl naštvaně Jin a Taehyung se roztřeseně nadechl a pak promluvil tichým hlasem. „J-jungkookovi..."
Jin se zamračil a ještě víc se naštval.
„Tohle ti nakecal Park?! Chce si ze mě dělat prdel dlouho?!" zakřičel Jin a Taehyung neodpověděl. Jin se ale nadechl, aby mohl pokračovat, když mu Taehyung nehodlal odpovědět. „Ten zmetek mě už sere! Kvůli němu přijdu o bráchu a ještě mi tu rozhazuje vztahy mezi kolegy!"

Taehyung zakroutil hlavou. Podíval se Jinovi do očí a vydechl prosté: „N-ne..."
Jin to ale nechápal, takže čekal na to, co vypadne dál z Taehyunga. 

„J-já... J-jine, potřebuju, abys mi věřil. Jungkook n-neodešel a prosím než začneš zase křičet, tak si mě vyslechni..." požádal ho Taehyung a Jinův výraz změkl. Věděl, že Taehyung je hodně citlivý a introvertní člověk, takže byl vůbec rád, že na něj Taehyung ještě promluvil. „K-když jsem šel pěšky domů z práce, tak prostě... Dvakrát mě napadli a pokaždé mě někdo zachránil. Nevěřil jsem tomu, ale když jsem se nově přestěhoval, tak jsem našel knihu a tam se objevilo něco o dítěti noci. Netuším, co to je, ale Jimin mi potom vyprávěl jeho dětství s Jungkookem a,"
Taehyung se odmlčel. Jin ho poslouchal, ale výraz měl kamenný.

„S-spojil jsem si to všechno dohromady a i když to nedává smysl. Je to pravda, t-ten člověk - nebo co to je, mi pomohl a potom mi řekl i své jméno a jmenuje se... Jungkook."

----

Budu psát do té doby, dokud mi nepřivezou pizzu c: Takže tak hodinka :') 

Jaká myslíte, že bude reakce? c:

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat