29. Kapitola

1.4K 210 48
                                    

Taehyung se ráno probudil, když byla ještě tma. Rozhlédl se po tmavé místnosti a povzdechl si. Pomalu se přesunul z vyhřáté postele ke koupelně, kterou měl hned vedle pokoje. Vyčistil si zuby, opláchl si obličej a rychle se vysprchoval. V pokoji na sebe hodil nějaké oblečení a vzal si ty nejdůležitější věci.

Přišel do kuchyně, kde něco vonělo. Zamračil se a malinko se polekal, když viděl Jungkooka stát u sporáku, kde dělal lívance. 

„O-oh...?" vydechl Taehyung a Jungkook se na něj podíval. Uchechtl se a poslední lívance dal na talíř. „Dobré ráno, Taehyungu..." řekl Jungkook a začal zdobit lívance. Taehyung se posadil ke stolu a nechápavě se podíval na lívance.

„Jsem si řekl, že když už jdeš do té práce, tak ti udělám snídani," řekl Jungkook a Taehyung zčervenal. „D-děkuju, nemusel si..." zamumlal Taehyung a sklopil pohled. Jungkook jen mávl rukou, podal Taehyungovi talíř s lívanci a sobě také. Oba dva začali snídat - Jungkook spíš večeřet. 

„Takže... T-ty tu budeš, když p-přijdu?" zeptal se Taehyung a Jungkook pokrčil rameny. Vzal si do úst kousek lívance a Taehyung se musel usmát, když viděl ty Jungkookovo roztomilé tváře. „Podle toho, kdy přijdeš... Pokud bude tma, tak ano, pokud ne, tak ne."

Taehyung se zamračil a začal jíst. „Proč, když bude světlo, tak ne?" zeptal se a Jungkook si povzdechl. „Viděl jsem tu knížku, takže nedělej, že nic nevíš..." 
Taehyung ale doopravdy nic nevěděl. „P-počkat!" vyjekl Taehyung a plácl se do čela.

„T-ty jsi-"
„Ano, jsem to ,dítě noci' nebo jak to nazývají. Přečetl sis to vůbec?" zeptal se Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou. „Nestihl jsem to, stránku totiž někdo-... Vytrhl," řekl Taehyung zvláštním pohledem a Jungkook se na něj podíval. „Tys to nečetl?"
„Ne, stihl jsem jen ty příběhy lidí... A teď se tě zeptám já, tys mi to vytrhl?"

„Ne, ale můžu přetrhnout něco jiného," 

----

Poslední za dnešek >< 

Řeknu vám můj dnešní den... Ten, kdo to nechce číst, nemusí! Nic důležitého to není, takže tak :)

Ráno vstanu v 6:44, vstávám z postele v 7:00 cca a jdu se připravovat. Je 7:25 a já teprve vycházím pěšky na autobusovou zastávku, kde na mě má někdo čekat :)
Nemohly jsme se najít s tou osůbkou, takže jsme se potom potkaly až na vlakovém nádraží... Pršelo celou dobu jako kráva, takže boty v háji, ponožky nasáknuté a prsty fialové. c: 

Škola - nic, jen nějaký koncert (povídání o rockové hudbě) = nuda

Autobus - dobrý, vlak - dobrý...

Jenže teď otázka... Jít pěšky znovu z nádraží nebo jet autobusem, i když to je kousek? STÁLE PRŠELO A TO VÍCE NEŽ RÁNO SNAD C:

Takže s tou kamarádkou jsme si řekly, hmh... Je nám to jedno, I KDYŽ NEBYLO OFC. :')

Já si stahovala (opět) BTS World, takže jak tam přeskakují ti členové, tak jsem řekla: když tam bude rapper = jdeme pěšky 

Vokal = autobus...
Obrazovku jsem přikryla kapesníky a počkala chvilku...

SUGA:))

Takže jsme to daly znovu... 
HOBI:)))

Takže znovu... 
SUGA:)) 

A potom už jsme umíraly smíchy... :') Samozřejmě jsme to dávaly dál, pak byl Jimin a nakonec znovu Hobi, ale stejně jsme si počkaly na autobus :)

Takže jo:) Potom jsem doma odpadla při hraní BTS World (:

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat