„Ne, ne, ne! To nezkusíš!" zakřičel Jungkook, když si Taehyung napustil kelímek studené vody. Jungkook ho prosil, ale i tak to na něj Taehyung vychrstl. „TAEHYUNGU!" [Takovéto, že já vlezu sestřence do koupelny, vychrstnu na ni taky hrníček se studenou vodou a uteču zase pryč]
Taehyung se jen zasmál, ale smích ho přešel, když ho Jungkook svalil na záda a tím velké množství vody skončilo na podlaze.Jungkook se nad ním skláněl a když se Taehyung podíval na jeho tělo, které se lesklo díky vodě, tak nedokázal odtrhnout pohled. Potom ale sklopil pohled ní a viděl Jungkookovo přirození, takže zčervenal na tu nejsytější červenou. Rychle odvrátil pohled, ale Jungkook mu hlavu narovnal.
„Kam ses to díval, nezbedníku?" zeptal se tiše Jungkook a svým tělem se položil na to Taehyungovo. Oba dva si skousli ret a dívali se navzájem do očí. Taehyung ho políbil a dlaní začal jezdit po jeho zádech. Jungkook tiše vydechl do polibku, když se Taehyung jen malinko pohnul a tím se otřel o něj. Taehyung párkrát pohyb zopakoval, tiše mu vzdychal do polibku a když se chtěl posunout, tak Jungkook nechtěl.
„Promiň..." zašeptal Jungkook a odtáhl se. Věděl, kam by to vedlo a to nechtěl.Nechtěl se s ním milovat... A kdovíproč.
Taehyung se na něj podíval a sklopil pohled. „Promiň, m-moc to uspěchávám..." zašeptal omluvně Taehyung a sklopil hlavu ještě víc. Jungkook zakroutil hlavou, zvedl mu hlavu a políbil ho jemně na rty. „Ne... J-jen já nejsem připravený."
A tak se oba dva umyli, oblékli a dodělali společně večeři. Jenže Jungkook zničehonic při jedení dostal extrémní křeč do srdce.Křečovitě se shrbil a chytil se za hruď. „J-jungkookie?! Co se děje?!" vyjekl Taehyung a přišel k Jungkookovi. Ten zakroutil hlavou a řekl, že to nic není. Taehyung to z něj rozhodně nechtěl páčit, ale bál se...
A odteď skrývání informací o Jungkookovi bude ještě těžší než bylo doposud.
----
Ahh, shit... Here we go, again. :')
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...