25. Kapitola

1.4K 216 58
                                    

„J-jak ti mám říkat?" zeptal se Taehyung a začal si dávat jídlo na talíř. Chlapec pokrčil rameny, sedl si ke stolu a podepřel si hlavu dlaní. „Jménem."
Taehyung protočil očima a sedl si ke stolu také. 
„Jak se jmenuješ?" zeptal se otráveně Taehyung.
„To tě to tak zajímá?" zasmál se chlapec. „Kde mám jídlo já?" 
„Jak mám vědět, pokud jíš nebo ne?" Taehyung zněl otráveně. Chlapec protočil očima, zvedl se a sám si vzal jídlo. „Vypadám jako nějaký zombie nebo kdovíjaká bytost, která nejí jídlo?"
„Možná tak jako anděl..." zašeptal Taehyung, což chlapec přeslechl.

Chlapec začal jíst a sledoval u toho Taehyunga. Nemohl si pomoct, ale Taehyung vypadal tak strašně roztomile, když jedl, že se u toho celou dobu culil. 

„Takže ty mi vlezeš do bytu, kradeš mi jídlo a ještě na mě koukáš jako na obrázek?" zeptal se naštvaně Taehyung a chlapec se uchechtl. Potom začal počítat na prstech. „Takže ty se necháváš mlátit, tím pádem tě musím zachraňovat, málem ses nechal upálit, nechtěl si mi dát najíst a to, že tě budu v blízké budoucnosti ochraňovat, ti vadí?"

Taehyung mlčel. Raději nic neříkal a dál jedl svou večeři. 

„A to, že na tebe koukám... Jsi roztomilý, nemůžu za to," pokrčil rameny chlapec a Taehyung se zakuckal. Jeho tváře začaly mírně hořet a on se dostal do rozpaků. „N-nejsem roztomilý!"

Chlapec se zasmál, odnesl talíř, potom si sundal plášť a košili a dal tím pádem výhled Taehyungovi na jeho roztomilou vrchní část. Taehyung zčervenal ještě víc a potom hned něco chtěl namítnout, ale chlapec ho předhonil. „Potřebuju tričko, dej mi nějaké."

----

Chci se zeptat... Je tu nějaká písnička od BTS, která se vás pokaždé dotkne u srdce a zahřeje vás neskutečným způsobem? Nebo že vás prostě rozbrečí? 

Já mám svých pár, u kterých se cítím vždy naprosto mimo a nevím... Je to takové uklidňující, ale zároveň bolestné je poslouchat.


The Truth Untold - píseň sama o sobě je taková smutnější a už jen ty záznamy live mě dokáží úplně ohromit
Magic Shop - text, příběh a všechno v tom je něco neuvěřitelného... + mám díky té písničce důležité vzpomínky
Heartbeat - hodně důležité vzpomínky that make my heart beat :')

Born Singer - vždy cítím ty pocity, které cítili oni, i když to zní tak zvláštně... 

Samozřejmě je jich více, každá má své kouzlo... Ale tyhle mě napadly jako první ^^

Ale co si budeme... Celkově hudba by měla mít rytmus, melodii, tóny a takovéhle věci... Ale hlavně by měla mít tu schopnost ve člověku vyvolat nějaké pocity... 





Netuším, proč jsem to sem napsala, ale tak whatever :')


The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat