13. Kapitola

1.3K 217 73
                                    

„Hlídá mě, když jdu ve tmě domů nebo do obchodu... Utěšuje mě, když se bojím a chrání mě, když je potřeba," řekl Jungkook s úsměvem a potom dopil mlíčko. „Budu jako on! Taky budu chránit ty, kteří to budou potřebovat!"
Babička a Jimin se zasmáli a jen přikývli. Jimin to ale pořád nechápal... Nebo spíš, nevěřil tomu.

„Chlapci, už bude koláč, takže se připravte na plná bříška!" zasmála se babička a vytáhla skvěle vonící koláč. Jimin se pak podíval na poličku vedle okna a zamračil se. „Babi? Kde máš tu starou knížku, kterou si mi četla?"
Babička se podívala na poličku a vykulila oči. Potom se podívala na Jungkooka, který spokojeně jedl sušenky a usmíval se u toho. 

„Jungkookie, tvůj tatínek... Jak na tom je?" zeptala se babička a Jungkook naklonil hlavu na stranu. Pokrčil rameny a zaklonil hlavu. „Prý se už to už lepší, ale nevím, kdy se vyléčí..."
Babička jen přikývla, ale nic neřekla... Věděla, že se to nelepší. Rozhodně ne.

Dívala se, jak Jimin s Jungkookem ještě pobíhají po zahradě a hrají si. Povzdechla si a podívala se na koláč. 
„Už tak brzo...?" zašeptala si pro sebe, zakroutila hlavou a začala krájet koláč. Potom uslyšela, jak Jungkook křičí. 

„CHIME!" zakřičel Jungkook a strhl Jimina ze silnice na stranu. Jungkook spadl špatně na nohu a spadl na druhou stranu silnice. Jimin už byl na trávě vedle chodníku, ale ihned pomohl Jungkookovi. Babička se rychle něčeho chytila a posadila se. Viděla vedle Jungkooka totiž vysokého muže v černé kápi. Neměl tvář, nic takového... A ihned věděla, že Jungkook bude další na řadě...

----

Hledala jsem druhou botu (bačkory do školy) :) 

A hádejte co.

Nenašla jsem ji, ofc. :') 

Někdo mi tu žere boty. *nenápadně kouká skrz monitor na čtenáře*

Další kapitolku už nenapíšu, ale přeji vám dobrou noc, sladké sny a doufám, že se vám bude o malinko lépe vstávat, když vám pošlu obrovské objetí... ^^ 

*posílá obrovské objetí na lepší vstávání* 

Usmívejte se! :'3 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat