Taehyung se líně houpal na židli a díval se na čas. Bylo už dost pozdě a on pořád dostával emaily od šéfa. Padla desátá hodina večerní a Taehyung to už nedával. Usínal s hlavou na stole a myšlenkami různě. Jeho šéf mu vtrhl do kanceláře tak, že se Taehyung rychle narovnal a snažil se vypadat naprosto čile.
„Taehyungu, už můžete jít domů. Právě odjel poslední autobus, tak pokud máte zájem, odvezu vás," nabídl mu šéf a Taehyung zakroutil hlavou. Nechtěl být s jeho šéfem v jednom autě. „N-ne, děkuju... Projdu se,"
Šéf jen přikývl, zabouchl dveře a odkráčel si to chodbou pryč. Taehyung se líně zvedl, začal si brát věci a poté odešel ze společnosti.Venku na něj dolehla zima a chladný vítr, který čechral Taehyungovy vlasy. Schoval si ruce do velké klokaní kapsy a rozešel se směrem domů. Samozřejmě šel stejným směrem jako předtím a schválně se zastavoval. Snažil na sebe nějak upozornit, což se mu i povedlo - jenže tentokrát nechtěně.
Vyskočil na něj toulavý agresivní pes a Taehyung vylekaně vyjekl. Taehyung zaběhl do jedné z uliček, kde se dokázal dostat do vyšší polohy a tím pádem se dostat od toho psa.
„Ale ale, ty psisko blbý, proč furt někam zdrháš," řekl nechutně nějaký chlápek a potom si všiml Taehyunga. Vykulil oči, ušklíbl se a psa někam poslal. „Hmm... Nejsi ty ten, který nám minule utekl?"
Taehyunga třeštila nehorázně hlava a jediné, co mohl, tak se snažit, aby neomdlel. Taehyung chtěl odejít druhou stranou, ale jeho noha na nakloněné stříšce uklouzla, tím pádem on celý také...A v tu dobu už ho chytil za kotníky ten muž a strhl ho dolů.
----
Hádám, že více kapitol stíhat nebudu, takže snad vám nebude vadit 1 kapitola denně... No, zítra jsem na odpolední, takže večer bude, ale v neděli netuším, protože to mám ranní :') Takže uvidíme, jak to bude s kapitolkami...
Jinak, máte nějakou teorii ohledně toho, co říkal Jin o Jiminovi? ^^ :')
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...