„Taehyungu, nech toho," řekl Jimin a Taehyung se zasmál. „Však klid, nejsem tak opilý... Jen jsem tě zkoušel."
Jimin si ho prohlédl a skousl si ret. „Vážně?" Taehyung přikývl. Jimin se tedy ušklíbl a Taehyunga tentokrát svalil na záda. Sedl si mu na bříško a obličejem se přiblížil. „Co kdybych tě vyzkoušel taky?"Taehyung ho nechápal, zasmál se a chtěl Jimina odstrčit, ale ten mu chytil ruce a až bolestivě mu je přišpendlil vedle hlavy. Taehyung zadržel dech a potichu ho vydechl.
„J-jimine... Byla to sranda a-"
„Shh... Hmm, za jak dlouho se uděláš...?" zeptal se svůdně Jimin a přesunul se trošku níž. Teď byl přesně zadkem na Taehyungovo rozkroku. „C-co?!"„Hmm... TaeTae, jsi tak rozkošný, když nevíš o co jde," zasmál se Jimin a rty jemně sjel od Taehyungova čela po čelist, ale rtům se schválně vyhnul. Potom jednou rukou silně držel Taehyungovy ruce a tou druhou rukou sjel pod Taehyungův zadek, který stiskl. „Hmh... Tak rozkošný zadeček."
Taehyung se ošil a chtěl se mu vysmeknout, ale Jimin mu to nedovolil.„Jimine, tohle přestává být sranda, pusť mě!" vyjekl Taehyung, ale Jimin se zasmál. Přiblížil se k Taehyungovo obličeji a vydechl: „Tohle nebude sranda. Tohle bude kolotoč rozkoše, baby."
Taehyung chtěl něco říct, ale Jimin mu jednoduše jednou rukou vyhrnul svetr, který mu přetáhl přes hlavu - ne přes ruce. Nechal mu svetr pořád částečně na rukou a svázal mu je šálou, kterou vzal z kraje pohovky.„H-hej!" zakřičel na něj Taehyung, ale Jimin mu přiložil ukazováček ke rtům. „Shh... Já se o tebe postarám," zašeptal Jimin a začal Taehyungovi stahovat tepláky i s boxerkami. Taehyungovi do očí vpluly slzy, ale nechtěl se tu rozbrečet. Kdyby se ale rozbrečel, tak by brečel kvůli sobě... Kvůli tomu, jak je nemožný... Snažil se Jimina ze sebe shodit, chtěl nějak utéct, ale Jimin ho zkrátka u sebe držel násilím.
Jimin si rychle naslinil tři prsty a byl až moc dobře připravený na to, je strčit do Taehyunga... Přiblížil se svým obličejem k tomu jeho a chtěl ho políbit, mezitím, co do něj strčil už špičky prstů, ale k Taehyungovo štěstí v místnosti začala blikat světla a po chvilce se tam objevil stín, který Jimina smetl z Taehyunga, který už pár vteřin plakal.
„To ani nezkoušej, Parku."
----
Je trošičku pozdě, ale NEMŮŽU ZA TO!
Může za to Shrek, moje sestra a potom ještě nějaký film, ale zapomněla jsem název :')
Hehehe :')
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...