Taehyung zčervenal, překvapeně se podíval na Jungkooka, který se bavil nad tím pohledem.
„P-perverzáku!" vyjekl Taehyung a otočil se k Jungkookovi zády. Ten se zasmál a plácl Taehyunga přes zadek. „Mohl bych přetrhnout to tvé kamarádství s Parkem, neprospěje ti přátelství s ním... Ještě k tomu, když jsi na kluky."
Taehyung otevřel ústa, aby něco řekl, ale nic z něj nevyšlo. Potom se zamračil a řekl: „Jak můžeš vědět, že jsem na kluky?"
Jungkook se zasmál, chytil ho kolem pasu a přiblížil se svým obličejem k tomu jeho. „Protože se červenáš pokaždé, kdy ti jen řeknu nějakou pochvalu či narážku. A možná jsem četl tvůj starý deník."
Jungkook jen pokrčil rameny, jako by nic a Taehyung se zamračil.
„To je ale moje soukromí! Co mi do toho lezeš?!" zeptal se naštvaně Taehyung a Jungkook jen znovu pokrčil rameny. Potom si opřel čelo o to Taehyungovo a zašeptal: „Je lepší, když o tobě vím to nejdůležitější. Jsi tak roztomilý, když se zlobíš..."Taehyung zrudl ještě víc, olízl si rty a dál se díval do Jungkookovo očích.
„Víš to, že máš krásný, nevinný pohled? A ta tvoje dušička naprosto nevinná... Až na pár problémů s návykovými látkami," zašeptal Jungkook, odtáhl se a vtiskl Taehyungovi dětskou pusu na tvář, na kterou potom položil dlaň. „Ty tvé růžové a hřející tvářičky mě dostávají..."A s tímhle se začal rozplývat. Taehyung zpanikařil, protože před ním viděl už jen stín.
„Neboj se... Zase večer," mrkl na něj Jungkook a Taehyung nic neřekl. Poté si vzal věci a s naprosto zvláštním pocitem se vydal do práce.
----
Mám hlad, čekám ve škole na někoho (ŽE? ((: )
No a za poslední půlhodinu jsem pozdravila asi 20 lidí :)))
Napíšu asi ještě jednu a pak prostě půjdu do Tesca si koupit něco k jídlu:')
Zda máte otázky na mou osobu, příběh, postavy (jejda)
Ptejte se, nebojte se.
Nekoušu.
Teda... Teď bych ráda něco zakousla (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...