52. Kapitola

1.3K 221 44
                                    

Taehyung se probudil s nádherným pocitem. Cítil, jak ho k sobě Jungkook přitiskl a jemně mu políbil líčka. „Dobré ráno, Taehyungie..." zašeptal Jungkook a Taehyung se usmál. S červenými líčky spokojeně vydechl a přitulil se k jeho tělu. Jungkook se podíval z okna a viděl, jak se začíná rozednívat. „Už půjdu..." zašeptal Jungkook a políbil Taehyunga do vlasů. Taehyung se na něj podíval a povzdechl si. „Tak... Z-zase večer."

Jungkook se zasmál, políbil Taehyunga na rty a oba dva hned cítili, jak se dotek jejich rtů vytrácí. Taehyung měl zavřené oči a když je otevřel, tak viděl, jak celou vahou padá na gauč. Posadil se zpátky, rozhlédl se, ale neviděl nikoho. Najednou kolem něj bylo takové ticho, zima a nic jiného. Zívl si, vzal si nějaké pečivo a potom šel zase spát. Spal až do odpoledne, které se schylovalo k temnému večeru a tak si Taehyung řekl, že je načase jít nakoupit. Oblékl si červený huňatý svetr, kabát, šálu a boty a vyšel do blátivých ulic. Ačkoli byla zima, tak sníh nikde nebyl. Taehyung si povzdechl, ruce si schoval do kapes a došel do obchodu, ve kterém strávil pár minut. Začal se vracet domů, ale musel se často zastavovat. Jeho ruce mu neuvěřitelně mrzly a to, že neměl rukavice mu nepomáhalo. Na chvilku položil tašky, ruce si schoval do kapes a začal mělce vydechovat malé obláčky. 

„Nezapomněl si na něco?" zeptal se sametový hlas za Taehyungem a on se otočil. Viděl tam Jungkooka, který držel v ruce jedny černé rukavice. Taehyung zčervenal, ale nešlo to vidět kvůli mrazu, který donutil jeho líčka zčervenat. „Dě-děkuju..." 
Jungkook k němu přišel, chytil ho za ruce a začal mu nasazovat rukavice.

„Ja-jak to, ž-že máš tak h-hřejivé ruce?" vydechl Taehyung, když cítil, jak Jungkookovi hřejí ruce. Jungkook se zasmál a políbil ho na roztřesené, ledové rty. „Protože mě láska k tobě zahřívá víc, než myslíš..."

----

Hádám, že to dnes dokončím... :'')

Tento příběh ale nebyl nijak extra.

Zdá se mi, že tam není moc Taekook uwu chvilek, ale tento příběh neměl být úplně posazený na sladkých chvilkách, ale snad to nijak nevadí ^^

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat