44. Kapitola

1.3K 215 60
                                    

Taehyung zčervenal a opřel si čelo o Jungkookovu hruď. 

„D-děkuju... U-už zase," vydechl Taehyung a Jungkook se pousmál. „Však jsem ti řekl, že mám povinnost tě chránit..."
Taehyung nic neřekl, jen přikývl a nasával Jungkookovu jemnou vůni. Posmutněl a zavřel oči. „Zase mi zmizíš? M-minule jsem to tak nemyslel..."

„Roztomilé... Prý, že ti mizím, ale neboj. Dnes mám v plánu tu být s tebou celou noc." Jungkook se usmál a Taehyunga jednoduše vzal do náruče. Ten vyjekl, objal Jungkooka kolem krku a podíval se na Jungkooka tak, že jejich obličeje byly hrozně blízko. Jungkook těžce vydechl a pohledem sjel na Taehyungovy rty. Taehyung si je zlehka olízl a přiblížil se k Jungkookovo obličeji. Jen jemně Jungkooka políbil na tvář a potom schoval obličej do ohbí jeho krku. „J-jako p-p-poděkování!" pískl Taehyung rozpačitě a Jungkook se zasmál. 

Jungkook si nemohl pomoct, ale poprvé... Poprvé za celou dobu cítil horko, které se mu vehnalo do tváří. Taehyunga položil do postele a zalezl si k němu. 

„Myslím, že bys měl jít už spát. A odteď... žádný alkohol!" zakázal mu Jungkook a Taehyung jen přikývl. Jungkook si ho přitáhl k sobě, hlavu nechal spadnout na jeho hruď a ruce mu položil kolem jeho pasu. „Třeba budeš spát bez jakýchkoliv komplikací..."
Taehyung nechápal, jak o tom může vědět... Celý ten měsíc, co se Jungkook nějak neukázal, tak se pořád probouzel, bál se a nevěděl co dělat. 

Raději to nijak nekomentoval, uvelebil se na Jungkookově těle a spokojeně vydechl, když ucítil, jak mu Jungkook prohrabuje vlasy a jemně ho šimrá na zádech a bocích.

„Dobrou noc, Taehyungu... Sladké sny."

----

Dobrou noc, miláčci... Sladké sny vám přeji ^^ 

Zítra (dnes) nevím, jak to bude se psaním, ale třeba bych to mohla už dopsat, kdoví :'3 Ale nemyslím si... Uvidíme c:

Love and Purple you all so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so much <3

Zároveň se omlouvám, že jsem poslední dobou moc neodpovídala na komentáře :< Teď se zase budu snažit odpovědět na každý ^^ 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat