„Ji-jimine... Ne-" nestihl to doříct a Jimin ho políbil. Taehyung se chtěl odtáhnout, ale Jimin mu to nedovolil. Alkohol dělal své. Taehyung ho nakonec strhl pod sebe a rychle se zvedl. Vzal si své věci a odešel ze společnosti pryč.
Taehyung se malinko motal, měl v sobě celkem dost alkoholu, za což se nenáviděl. Nechtěl už nikdy pít a teď to udělal. Znova.
Taehyung šel cestou, kterou ani neznal. Neobtěžoval si vyndat mobil, prostě jen šel a šel... Najednou ale začal pociťovat zvláštní pocit a tak zrychlil krok. Jenomže zakopl a spadl.
„Aish..." vydechl Taehyung a snažil se zvednout. Někdo se ale před ním objevil a natáhl k němu ruku. „Pomůžu ti."
Taehyung si nechal pomoct na nohy, ale potom byl přitisknutý osobou na stěnu nějakého paneláku. Za osobou se objevily další 2 siluety s pokřiveným úsměvem.„Ale, ale... Copak to tu je za sexouše?" zasmál se jeden a ten druhý si olízl rty. Přiblížil se k Taehyungovi a sáhl mu na zadek. „Hmh... Ten stojí za hřích,"
Taehyung je chtěl odstrčit, ale bylo to marné. Jeho ústa byla zaplněna nějakým kusem látky a jeho nohy se podlomily. Taehyung se snažil držet své slzy, ale stejně... Byl tak slabý, že je nechal vyjít ven.„Oh, on pláče? Chudinka malinká, neboj se miláčku... Bude o tebe moc dobře postaráno," řekl perverzně chlápek bez kalhot, které si stihl rychle sundat. Jeho pomocníci se snažily Taehyunga obrátit na břicho, což se jim nakonec povedlo. Taehyung se snažil zmítat, ale bylo to naprosto k ničemu. Zničehonic ale uslyšel bolestné vyjeknutí a následné rány.
Taehyung se otočil a viděl tam nějakého zahaleného chlapce, jak mu pomáhá. Muži utekli a chlapec se na něj podíval.
Jediné, co si Taehyung pamatoval než omdlel, tak byla něčí náruč, červené vlasy a vůně jahod.
----
Další už asi nebude... :c Bude až zítra po škole... :')
Takže vám přeji hodně štěstí první den školy a hlavně těm, kteří jdou na novou jako já. Věřte mi, že to bude v pohodě... ^^ Každý v té nové třídě se může cítit jako vy, takže se nebojte, že jste třeba jediní... ^^
Buďte sami sebou - to je hlavní! Nikdo přece nechce vidět nějakou masku ^^
Potom si můžeme napsat vzájemné zkušenosti z prvního dne :3
Love and Purple you all, miláčci ^^
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...