Jungkook se podíval Taehyungovi do očí a usmál se.
„Bože, jsi tak nádherný..." zašeptal Jungkook a Taehyung se rozpačitě uchechtl. Odvrátil pohled a odkašlal si. „Ne-nech toho..."
Jungkook se zasmál, otočil si jeho hlavu k sobě a opět ho políbil. Taehyung se s radostí do polibku zapojil a nechával Jungkooka, aby si s ním dělal, co chtěl.Jungkook se ale brzo odtáhl a podíval se Taehyungovi do očí s vážným pohledem. „Taehyungie... J-je to sice divný, když už jsem... Jak to říci, heh. Mrtvá bytost, ale..." odkašlal si a pousmál se. „B-budeš mým přítelem?"
Taehyung se zasmál, praštil ho do hrudi a polaskal mladšího rty. „Samozřejmě, že budu tvým nočním přítelem, Kookie..."
Jungkookovo srdce poskočilo, když Taehyung řekl tu přezdívku. Jungkook si ho vzal do náruče, políbil ho a došel ke gauči, kam si sedl společně s Taehyungem.Sedli si jako předtím, ale Taehyung si tentokrát opřel hlavu o Jungkookovo rameno, uvelebil si a nechal Jungkooka, ať tam pustí další film. Po puštění filmu si opatrně Jungkook vyhledal Taehyungovu ruku, kterou chytil a propletl si s ním prsty. Taehyung se na něj podíval s červenými líčky a zachichotal se.
„Jsi roztomilý," zašeptal Jungkook a políbil jej do vlasů. Taehyung nic neřekl a spokojeně sledoval film.
Společně se dívali filmy až do rána, kdy kolem páté hodiny ráno Taehyung usnul v Jungkookovo náruči. Jungkook se na něj podíval, přitiskl své rty na staršího čelo a nechal jednu neposednou slzu stéct. „Spinkej, zlatíčko... Spinkej."
----
Problém se sčítáním hlasů. :') Jelikož se mi tak nějak podělaly obrázky, tak netuším, kdo pro co hlasoval, když tam psali "Tento/tohle/this" a tak... Takže vás poprosím, again... :')
Hlasujte pro to, co se vám nejvíce líbí a pokud možno, tak psát čísla, která jsou vpravo nahoře c:
Dobrou noc, zlatíčka^^ Hodně štěstí po celý týden :'3
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...