14. Kapitola

1.3K 212 40
                                    

„Takže... Tohle si pamatuješ jako jediné? Jen to, že tě Jungkook strhl na stranu a pak nic?" vyptával se Taehyung a Jimin přikývl. Jimin se protáhl a podíval se na hodiny. „Páni, už budu muset jít... Tak zase ahoj, zítra!"
Taehyung přikývl a díval se na Jimina, jak odchází. Povzdechl si, zaplatil a vyšel z kavárny ven. Překvapeně se podíval na oblohu, která byla zamračená a tmavá. Bylo už celkem pozdě večer, což si ani neuvědomoval. 

Rozešel se v dešti s kapucí na hlavě na autobus, ale zjistil, že nejede žádný v blízké době. Déšť se stupňoval a Taehyung se rozmýšlel. 
„Aish..." vydechl Taehyung, strčil si ruce do kapes a vyšel se sklopenou hlavou ulicemi. Dostal se opět do té uličky, ve které viděl toho chlapce. Rozhlédl se a začal se po něm dívat. Nevěděl, pokud tu vůbec je, ale chce mu alespoň poděkovat za záchranu a odřená kolena. 

„Haló?! Jsi tu?!" zakřičel Taehyung nesmyslně a přivřel oči, když mu dešťové kapky omývaly jeho obličej. Uslyšel nějaké zvuky a tak se rychle otočil směrem k menšímu lesu. „Halo?" 
Taehyung polkl a chtěl se podívat blíž, ale neměl na to odvahu. S povzdechem se ještě rozhlédl a když už pociťoval více a více zmáčené oblečení, tak se vydal domů.









Chlapec s červenými vlasy, které byly zakryty kapucí, se schovával za jedním ze stromů. Naklonil hlavu na stranu, sundal si masku a zaklonil hlavu. Miloval tenhle pocit... 
Neměl totiž moc příležitostí, při kterých dokázal cítit takovou volnost, ačkoli... Teď je volný až tak moc, že se mu to nezamlouvá.
Když zjistil, že Taehyung odešel, tak si opět nasadil masku a s jedním otočením - zmizel.

----

Zdravím, je krásná středa a zítra ještě krásnější čtvrtek ^^

Doufám, že jste měli všichni alespoň trošku dobrý den a pokud ne, tak si mi klidně postěžujte, protože...

Natálka naslouchá očima :'))

Zároveň vás chci poprosit o to, pokud se vám nebude něco zdát na příběhu či formě... Prosím napište to, já vás nekousnu >< 

Je to pro mě důležité i pro další kapitoly c:

Pokusím se ještě něco málo napsat a zítra taky :3 

Jinak... Kdykoliv budete mít jakoukoliv otázku (na mě, příběh či cokoli jiného), tak se klidně ptejte

Někdo mi napsal do soukromého, že se bál zeptat :< 
To jsem tak děsivá ? :(( 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat