16. Kapitola

1.3K 217 111
                                    

Taehyung strachem zamrzl a nehýbal se. Jenže klepání se ozvalo znovu a potom i nějaký skřek. Taehyung ihned poznal, kdo to je. Vyskočil z postele a přiběhl k oknu, které otevřel. Ihned mu na kůži dolehl chladný vítr a dešťové kapky.

„Ty vole! Otevři mi ty blbečku, zapomněl si snad na telefon nebo co?!" zakřičel na něj chlapec s hnědými vlasy, které se mu lepily na obličej kvůli dešti. Taehyung se zasmál, zabouchl okno a ihned mu šel otevřít. 

„Panebože, co tu děláš ty koní ksichte?!" zasmál se Taehyung, když svému kamarádovi otevřel a objal ho. Chlapec ho odstrčil a udělal naštvaný obličej. „Víš, že mi máš říkat jménem a hlavně... Co tu dělám? Říkal jsem ti, že v Daegu nezůstanu bez tebe, však jsem se tam kvůli tobě přestěhoval! Takže mě tu hezky ubytuješ." 

Chlapec vtáhl do vchodu kufr a pár tašek. Taehyung se zasmál a chytl ucho jedné tašky. „Fajn, tak dělej, Hoseoku."

Chlapci došli do Taehyungova bytu, připravil mu gauč a ještě mu dal zbytek jídla.

„Jak dlouho tu chceš být?" zeptal se Taehyung a Hoseok pokrčil rameny. Začal žvýkat další sousto a mlaskat. „Zítra mě vyzvedne kamarád, zařídil mi pronájem u jednoho známého, takže v klidu. Je to sice úplně jinde než bydlíš ty, ale můžeme se i tak vídat. K tomu mám práci kousek od tebe, dělám číšníka."
Taehyung se zasmál a prohrábl si vlasy. 
„Ty a číšník? Však se zabiješ a na všechny vysypeš jídlo," zasmál se Taehyung hlasitěji a Hoseok do něj šťouchl. Potom uraženě zkřížil ruce na hrudi a nafoukl tváře jako malé dítě. „Hele, tohle neříkej, protože pokud se to stane, tak tě zabiju."

Taehyung se konečně mohl smát, povídat si s někým koho zná a vůbec ho nezajímalo, že byla noc a on stával za pár hodin do práce. Spát skoro ani nešel, jen na dvě hodiny a když usnul, tak mu Hoseok vtiskl dětskou pusu do vlasů. 

„Ať se ti špatně pracuje, ty mimozemšťane."

----

Dobré odpoledne, jak se máte?

Co škola, máte už nějaké známky?

Můžete mi sem psát cokoliv, nemusí to být jen o škole :'3 

Chci o vás něco vědět, hmh...

Máte oblíbený seriál/film? Fakt jako takový, který se vám líbí jak zpracováním, herectvím, tak i zápletkou?

Dívá se tu někdo na animované filmy? (Nemyslím úplně kreslené třeba první věc, co mě napadá je Tom a Jerry :D) Ale takové ty jako je... První mě napadá Moana c:

Co je podle vás lepší? DC nebo Marvel? 

Výslech končí c: Měla jsem prostě potřebu se vás na něco málo zeptat a vy také můžete >< Odpovídám na každou otázku a pravdivě :') Dostanete i srdíčko, pokud jste byli hodní ^^


Snad vám tohle nevadí, občas mi přijde, že jsem tak k uškrcení, že to není ani možné :')

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat