48. Kapitola

1.3K 205 47
                                    

„Takže... Co budeme dělat?" zeptal se Jungkook, když domyl nádobí, připravil nějaký džus a sedl si na gauč. Taehyung se pousmál a vytáhl tři balení popcornu. „Filmy?"
Oba dva se zasmáli a přikývli. „To zní fajn... Tak zatím něco najdi," řekl Taehyung, začal rozdělávat jeden popcorn a vkládat ho do mikrovlnné trouby. „Anime? Může být?"
„Jaké jsi našel?" zeptal se nahlas Taehyung z kuchyně, přiběhl k Jungkookovi, bradu si položil na Jungkookovo rameno a podíval se, co Jungkook našel. 

„Hotarubi no mori e? [kdo neviděl, doporučuji. Není to dlouhé, cca 45 minut a je to good] Viděl si to?" zeptal se Jungkook a Taehyung zakroutil hlavou. Jungkook se tedy pousmál a položil notebook na stůl. „Tak to se ti zalíbí."
Taehyung rychle dodělal další dva popcorny, vytáhl jednu velkou misku a přisedl si k Jungkookovi. Ten přes ně přetáhl slabou deku a Taehyung zčervenal, když mu Jungkook položil dlaň na stehno. „Dáš sem ten popcorn?" zeptal se Jungkook a poplácal na jeho stehno. Taehyung přikývl, rychle tam dal tu misku a Jungkookova ruka se stáhla. Pustil anime a začali se dívat.





Na konci se Taehyung překvapeně podíval na Jungkooka a otevřel ústa. „Nene! Že se to nestane!" vyjekl Taehyung a Jungkook se zasmál. „Dívej se nebo o ten konec přijdeš." 
Taehyung stále nezavřel ústa, Jungkook se zasmál a strčil Taehyungovi do úst popcorn. „Nekoukej tak vyjeveně."

Taehyung se tedy díval na obrazovku, kde se odehrávala smutná část. Taehyung byl citlivý člověk a dokázal se vcítit do té postavy, takže mu jedna slza stekla po tváři. Po pár vteřinách už bezostyšně plakal a tulil se k Jungkookovi. „T-to je t-tak do-dojemný ko-konec..."

Jungkook se zasmál, přitáhl si ho k sobě a jemně ho hladil po zádech. Jenže potom mu něco došlo a vehnaly se mu slzy do očí také. Jenže on to dokázal zadržet. Taehyung se k němu více přitiskl a začal vdechovat tu vůni. Potom zvedl svou hlavu a měl ji ve stejné úrovni jako Jungkook. Jungkook se mu podíval do očí, setřel mu slzy a s úsměvem mu začal odhrnovat vlasy z čela. 

„To tě to tak dostalo?" zasmál se tiše Jungkook a Taehyung zčervenal. Beze slova přikývl a díval se na Jungkookovu tvář. Jeho červené vlasy byly mírně rozcuchané, černé oči propalovaly ty jeho, roztomilý nos, na kterém měl nepatrné znaménko a růžové rty, které pod sebou nesly další roztomilé znaménko. 

A nakonec se zastavil opět na jeho očích, kde zůstal viset hned několik dalších vteřin, až jejich oční kontakt někdo z nich přerušil.

----

Netuším, pokud to moc neurychluji... 

Mám dát už first kiss? ^^ 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat