20. Kapitola

1.2K 224 28
                                    

„Pusťte mě!" zakřičel Taehyung a začal kopat, ale nevedlo se mu to. Chlap ho stále pevně držel a tahal dolů, což se mu povedlo. Taehyung skončil na studené zemi s menší bolestí kvůli dopadu.
„Hmm... Co teď se tebou?" zasmál se muž a sklonil se k Taehyungovi. Ten se trhaně nadechl, zatnul ruce v pěst a praštil muže před ním. Ten se tomu vyhnul a povýšenecky se ušklíbl. „Ale noták, přece tu nechceš dělat nějaké scény."

Taehyung chtěl zakřičet, ale muž mu v tom zabránil dlaní, kterou mu přikryl ústa. Taehyung se cítil bezmocný, vystrašený a nevěděl, co dělat. Neměl dostatečnou sílu na to, aby muže nějakým způsobem odstrčil. Přesto ale něco mohl udělat.
Kousl muže do dlaně a vysvobodil si tím ústa. Prudce se nadechl a zakřičel: „Pomoc!"

Ačkoliv věděl, že když tohle zakřičel, tak že mu málokdo přijde na pomoc, ale přeci jen věřil v to, že někdo... 

„Ty svině!" zakřičel muž před ním a dal Taehyungovi facku. Ten to snesl a snažil se rychle postavit na nohy, ale muž ho chytil silně za vlasy a kopl mu do kolenou. „A teď si s tebou užiju tak, jak jsem plánoval předtím, protože-"

„Taky bych měl nejspíš udělat to, co jsem plánoval předtím, že?" ozval se něčí jemný - avšak zastrašující hlas. Taehyung konečně necítil tahání jeho vlasů, zvedl se a podíval se, kdo to je.

----

Přeji vám dobré ráno, doufám, že se máte dobře ^^ 

Další kapitolka bude nejspíš až zase večer (po brigádě) a zítra netuším, protože mám ranní, hnus. c:

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat