33. Kapitola

1.3K 199 85
                                    

„Jak jako hajzl? Však to byl tvůj přítel, jak o něm takhle můžeš mluvit?" zeptal se Taehyung nechápavě a Jimin si prohrábl vlasy. Povzdechl si a s pohledem zabodnutým do stropu promluvil. „Byl to můj přítel... Miloval jsem ho a on mě, ale nevyšlo to. Měl oči pro někoho jiného a tak jsem prostě udělal něco, co jsem musel. Chtěl jsem se s ním rozejít, ale on nechtěl. Ačkoliv se mu zalíbil někdo v jeho třídě, tak nechtěl opustit mě..." 

Jimin se odmlčel a potom pokračoval tišším hlasem. „Nenáviděl jsem se za to, ale prostě to jinak nešlo. Jednou jsem... jednou jsem ho načapal s tím novým, jak spolu flirtují a Jungkook ho sám od sebe prostě políbil. V ten den jsme šli na rande a když jsem se ho ptal, pokud je vše v pořádku, tak mi lhal. Říkal, že ano, i když si pořád kousal vnitřní část líčka, poklepával si nohou - což byly náznaky nervozity. Prostě jsem mu řekl, že jsem je viděl a tak jsem se s ním dost hnusně pohádal. V ten den odešel celý naštvaný a rozrušený domů, jenže na křižovatce nedával dostatečně velký pozor..." 

„Srazilo ho auto nebo autobus. Netuším, jediné, co vím, tak je to, že Jin za mnou potom přišel, ukázal mi zprávu, kterou mu napsal Jungkook a začal mi to vyčítat," řekl Jimin a Taehyunga začalo zajímat, co bylo v té zprávě. „Co bylo v té zprávě?"
Jenže Jimin mu neodpověděl. Zakroutil hlavou a své třesoucí se ruce si schoval do klína. Potom zničehonic začal špatně dýchat a aniž by se ho Taehyung stihl na něco ještě dál zeptat, tak utekl pryč.

----

Přeji vám dobrou noc, sladké sny a zítra ať vám to uteče! ><

Napadlo mě... Zkusit pozměnit svůj styl psaní... 

Nezdá se mi dobrý. Moc obyčejný? Netuším...

Tak a teď ujedeme z tématu a mám tu pro vás VAŠE OBLÍBENÉ A / B 

Tentokrát i C:) 

Nemá to nic společného s tím, co jsem psala teď, ale prozradím vám to až potom c: 
Takže... Opět jediné, co po vás chci, tak prosím pište A / B / C

Nemusíte se bát, není tam žádný sad/happy/idk end :D Je to něco jiného, co přenechám jako tajemství c: 

LET'S GET IT

A          B          C

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat