23. Kapitola

1.3K 232 33
                                    

Taehyungův další den byl naprosto obyčejný. Šel pouze na ranní směnu a odpoledne si vyrazil ven s Hoseokem a jeho kamarádem Namjoonem. Taehyung se alespoň ještě s někým seznámil a poté byl odvezen domů, za což byl rád, jelikož jeho poslední zkušenosti nebyly moc příjemné. 

Takhle to šlo každý den po dobu dvou týdnů... Taehyung se už ani jednou nedostal do žádné krizové situace, takže nemohl vidět chlapce s červenými vlasy, což ho upřímně mrzelo. 

„Fakt už musíš?" zeptal se posmutněle Hoseok a Taehyung přikývl. Namjoon začal hledat klíče, aby Taehyunga odvezl. 
„Musím... Zítra mám celodenní, takže se chci pořádně vyspat, promiň..." zamumlal Taehyung a rozloučil se s Hoseokem. Namjoon ho odvezl až domů a Taehyungovi zbývalo jen dojít ke dveřím, odemknout a vejít. 

V místnosti se rozlehlo jediné - ticho. Taehyung si s povzdechem zabouchl dveře, klíče hodil na stůl a potom zamířil do kuchyně, kde si ještě udělal nějakou večeři. Nechal vařit vodu mezitím, co se sprchoval a když se vrátil v boxerkách a tričku, tak ho potkal šok.

„Panebože!" vyjekl Taehyung, položil si dlaň na hruď a opřel se o zeď. U sporáku totiž stála postava v černém. „C-co to-"
„Málem si tu shořel, víš to?" přerušil ho chlapec a Taehyung ztichl. Chlapec se na něj podíval a sporák zase zapnul. „Nenechávej to zapnuté, když u toho nejsi."

Taehyung jen přikývl a potom sklopil pohled. Byl tu polonahý, ale přesto se cítil hrozně poníženě. Zničehonic uslyšel zvuk, jako když si někdo sedá na gauč, tak zvedl pohled a mohl tak vidět, jak se chlapec posadil na gauč. Taehyung se zamračil a přišel k vařící se vodě, do které dal ramen nudle. 

„C-co tu vůbec-"
„Hlídám tě... Vadí ti má přítomnost?"

----

Další kapitoly až ráno ^^ 

Přeji vám dobrou noc či dobré ráno :3

Purple yall <3

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat