Taehyung se ráno probudil s otřesnou náladou. Nabručený se připravil do práce a potom přišel do kuchyně, která je spojená s obývákem, kde poklidně spal Hoseok. Taehyung si udělal kafe, lehkou snídani a nechal tu Hoseokovi náhradní klíče. Když odcházel, tak uslyšel nějaké skřeky a tak hned poznal, že se Hoseok vzbudil.
„Jdu do práce, tak zatím!" zakřičel na Hoseoka a chtěl odejít, ale zastavil ho. „Hej, mám tu auto, odvezu tě."
Taehyung si úlevně oddechl a ihned se svalil do křesla.
„Jsem úplně mrtvý," promnul si čelo Taehyung a povzdechl si. Hoseok se zasmál a mávl rukou. „To znám, já musel vstávat ve 4 a byl jsem až do večera v práci, abych si vydělal vůbec na tu vysokou."
„Kterou si potom stejně přerušil," dodal Taehyung a Hoseok se zamračil. „A potom ji zase dodělal."Taehyung vykulil oči a překvapeně se na něj podíval.
„Fakt?"
Hoseok se zasmál a přikývl. Ukázal mu certifikát a Taehyung mu poblahopřál.
„Jak je na tom vůbec... Uh, tvoje rodina?" zeptal se Hoseok a Taehyung pokrčil rameny. Povzdechl si a udělal si další kafe. „Nic nového... Jsou pořád pryč, posílají mi peníze, které by mi je měly nahradit... Alespoň, že babička je taková, jaká je..."
Hoseok přikývl a pousmál se. Potom Taehyunga objal kolem ramen a chytil jeho zápěstí, když si chtěl dát další lžičku kávy. Třásla se mu.„Ty jsi pil, že...?" zeptal se Hoseok, když viděl, jak se Taehyungovi třásla ruka. Taehyung sklopil pohled a nic neřekl. Hoseok věděl, že takhle se choval vždy, když něco porušil... Slíbil Hoseokovi, že se z toho dostane a dostal. Jenže se nechal unést na tom večírku a napil se alkoholu více, než by chtěl...
„Jsem v pohodě, hyung... Nic to není, přejde to." řekl Taehyung a pousmál se. Hoseok se oddálil a zalil mu kafe. Ještě si popovídali, Hoseok ho dovezl do práce a rozloučili se.
----
Ještě jedna bude ^^
Hmm... Víte o mně něco? Zkuste napsat cokoliv, co o mně víte ^^ (někdo prosím něco napište, protože když nikdo nic nenapíše, tak to je zvláštní... :D
Zní to totiž, jako bych si tu povídala sama se sebou a né že to nedělám c:::)Celkem mě to zajímá, v čem jsem se přeřekla a co jsem vám prozradila o mé nezajímavé osobě :') ^^
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...