Taehyung pohlédl na červenovlasého chlapce, který měl zakrytý obličej maskou a jeho hlava byla skryta kapucí.
Muž se vyděšeně podíval na chlapce a ustoupil.
„Ty jsi ta zrůda!" zakřičel a chtěl chlapce praštit, což Taehyunga donutilo otevřít ústa ve snaze něco říct, ale chlapec si toho všiml moc dobře. Mužovu ránu vycítil a tak mu pěst chytil. Muž zkřivil obličej do bolestné grimasy a jen, co se nadechl, tak mu chlapec udeřil pěst do břicha.
„T-ty-"
Chlapec ho nenechal ani nic doříct, donutil ho si kleknout - přesně jako předtím muž Taehyunga a zatáhl ho za vlasy.„Jak se ti to líbí teď, hm?" zeptal se s nakloněnou hlavou chlapec a muž zakroutil hlavou. „Než mě jít ty bestie!"
Chlapec si jen odfrkl a protáhl si krk. „Tohle oslovení patří spíš tobě," řekl chlapec a muže chytil za obličej. Sklonil se k němu a sundal si masku. „A teď jsi vyhrál jízdenku do pekla, bestie nelidská..."Chlapec zavřel své potemnělé oči, oddělil od sebe své růžové a nadýchané rty a s tichým výdechem z muže vysál poslední kapku života. Taehyung mohl vidět pouze černý stín, který začíná u obličeje toho muže a končí u chlapce. Chlapec svou ruku stáhl, muž spadl na zem a Taehyung se nedokázal ani hnout. Byl v šoku, nedokázal nic pochopit, cítil se tak zvláštně... A potom se to stalo...
Jeho pohled se střetl s tím chlapcovým a ani jeden se neodtrhl. Chlapec se přiblížil k Taehyungovi, který byl zamrzlý a přitisknutý ke zdi budovy. Rukama se zapřel vedle Taehyungovy hlavy a potom se mu pronikavým pohledem podíval do očí. Taehyung viděl, jak jeho oči ještě víc potemněly a cítil se, jako by se mu díval do duše...
Což taky chlapec dělal.
----
Tak prý brigáda nic... Byla to jen prázdninová chvilka (nechtějí výpomoc v roce) a já tedy o víkendech budu moct psát snad normálně, uvidíme ^^
Ještě napíšu nějaké části a další až zítra c:
Jinak, je to z části samozřejmě fantasy, takže snad to jde pochopit, kdyby ne - ptejte se! c:
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...