5. Kapitola

1.5K 231 16
                                    

„J-já-"
„Nemusíš odpovídat hned, když tak ti dám mé číslo a uvidíme," zasmál se Jimin a vytáhl kousek papírku s propiskou. Napsal tam své číslo a podal to Taehyungovi, který si to převzal s červenými tvářemi. „Ozvi se když tak. Tak zatím, Taehyungu..."

Taehyung dojel opět na své patro a vešel do své pracovny, ve které strávil několik dalších hodin. Po nudném dni padla 9. hodina večerní a Taehyung se začal balit. 

„Taehyungu," oslovil ho striktně šéf a vztyčil ukazováček, „a zítra včas! Vezmi si k tomu nějaký oblek, budeme tu mít menší pracovní večírek."
Taehyung jen přikývl, zívl si a s taškou vyšel ven. Všichni už byli pryč a k jeho štěstí mu před pár minutami ujel poslední autobus, takže se rozhodl jít pěšky. Unaveně se díval na cestu a nemohl přestat zívat. V tu chvíli měl pocit, že při chůzi usne, ale naštěstí se ocitl po několika dlouhých minutách kousek od svého bytu. 

V tu chvíli měl ale zvláštní pocit. Otočil se a viděl, jak někdo zašel za roh. Ta osoba měla něco dlouhého na sobě, jelikož to šlo vidět při zacházení za roh. Taehyung se po pár vteřinách dívání na to místo vzpamatoval, došel domů, kde si dal sprchu, večeři a poté spánek, který mu chyběl. Ještě před spaním ale napsal krátkou zprávu Jiminovi, že by se zítra mohli setkat v kantýně při svačině. 

----

Právě jsem se cítila jako Taehyung (při té chůzi)

Psala jsem to s neustále přivřenýma očima kvůli zívání :')) No nic, co se dá dělat C:

Netuším, jak to bude s kapitolkami, protože pokud jenom pomyslím na zítřejší den, tak se nebudu moct soustředit na nic :')) 

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat