Taehyung se probudil v něčí náruči. Trhaně se nadechl a pootevřel oči. Viděl chlapce s maskou na tváři, červenými vlasy, které byly skoro celé zahaleny. Taehyung se polekal a škubl sebou.
„C-co to-" zarazil se a viděl, jak k němu chlapec sklopil pohled. Cítil jeho teplý dech na své tváři a viděl, jak se na něj dívá svýma tmavýma očima. „K-kam mě-"
Chlapec ho umlčel tím, že zakroutil hlavou. Taehyung ho nechápal a už vůbec ne, když ho chlapec pustil.Taehyung spadl na kolena a dlaně, což nebylo moc hezké gesto. Rychle se podíval nahoru, ale chlapec už tam nebyl. Jako by zmizel...
Taehyung se postavil na nohy a rozhlédl se pořádně. Tuhle ulici znal, byla hned vedle té, kde má byt.„H-haló?!" zakřičel do nicoty, ale odpověď nedostal. Povzdechl si a s posledním pohlédnutím za svá záda, se rozešel ke svému bytu.
Taehyung se tam dostal do pár minut a ihned si sedl na postel. Vlasy si prohrábl a povzdechl si. „Ani jsem mu nepoděkoval..." zamumlal si pro sebe, když si vzpomněl, že mu pomohl.
Frustrovaně si povzdechl a položil se zády na postel. Předloktí si opřel o čelo a začal přemýšlet. Netrvalo dlouho a on usnul.
Uprostřed noci se vysoký mladík sklonil nad spícím Taehyungem a zamyšleně na něj hleděl. Potom se podíval na stůl a viděl tu knihu, která obsahuje jeho tajemství. Otevřel ji a vytrhl jednu stránku, kde se skrývala jeho největší bolest. Chlapec se podíval na vytrženou stránku a zpátky na Taehyunga. Odvrátil pohled a ihned zmizel. Nechtěl riskovat to, že by se Taehyung vzbudil.
----
První den školy... Můžete se mi tady vypovídat :)
Já vám něco povím... MUSÍTE být na tom lépe jak já.
1. Kdybych nezačala běhat ráno, tak mi ujede bus
2. V autobuse se mi udělalo zle
3. Čekala jsem na sekretariátu (kvůli přestupu) několik dlouhých minut
4. Nemohla jsem najít svou třídu
5. Přišla jsem do třídy 2 minuty před zvoněním a jediné místo bylo v první lavici :)
6. Skoro CELÁ třída se zná, protože 10 z 15 lidí je z Kadaňské 2. základní školy :) Takže jsem tam jediná, která nikoho nezná (a pak možná jeden člověk ještě, nebo netuším...)
7. Cestou zpátky ze školy jsem jela vlakem, psala jsem kapitolu (dopsala ji doma) a smazala se mi:')
Good job, Nat... Good job... :))
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...