Taehyung se zamračil a odvrátil pohled od chlapcova těla.
„A třeba prosím ti nic neříká?"
„A třeba topení ti nic neříká? Ježíši, máš tu zimu," vydechl otráveně chlapec a začal nastavovat topení na maximum. Taehyung se zvedl a protočil očima. „Nech to topení být, kdyby si poprosil, tak to tričko máš hned."„Nebuď jak ženská a dej mi to tričko, abrakadabra."
Taehyung se zamračil a nechápavě zvedl ruce. „Jaké abrakadabra?"
„Tohle kouzelné slovíčko ti nestačí?" zeptal se unaveně chlapec a Taehyung si povzdechl. Odešel do svého pokoje, vzal jedno větší tričko a hodil ho po chlapci, který mu na to odpověděl jediné... „Abrakadabra dvě."Taehyung si jen povzdechl, dal nádobí do myčky a potom se posadil na gauč.
„Takže, dáš mi alespoň deku a polštář, abra-"
„NEŘÍKEJ ABRAKADABRA!" vyjel na něj Taehyung a chlapec zvedl ruce jako náznak obrany.
„Tak pardon, prosím?" opravil se s nevinným a ironickým úsměvem.
„Víš ty co? Vypadni, nechci tě tady... Kdo vůbec řekl, že tě tu ubytuju?"Chlapec se zasmál, Taehyunga položil na záda a naklonil se nad něj.
„Řekl to ten, který mě tu drží, Taehyungu. A teď ještě jednou... Přineseš mi prosím tu deku a polštář?"
Taehyung byl jako přilepený. I když se chlapec už odtáhl, Taehyung se nedokázal odlepit od gauče. Po pár vteřinách se vzpamatoval, posadil se a tiše vydechl přebytečný vzduch.
„Do-donesu ti ten d-deku-... Teda polštář!" vykoktal Taehyung a odešel do svého pokoje. Vzal jeden polštář a deku, které pak přinesl chlapci.„Díky, co pak ale budeš objímat? Pokud vím, tak se ti špatně usíná, když nic neobjímáš," řekl chlapec a Taehyung pokrčil rameny. Chtěl odejít, ale potom si něco uvědomil. „J-jak o tom víš?!"
----
Netuším, co napsat jako popisek, ale tak třeba... Hmh *snaží se vymyslet něco originálního*
Jakou máte velikost bot? :')))
Kolik máte vlasů? :')
Kolik máte končetin?
See ya.
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...