Taehyung se rozpačitě usmál a sklopil pohled. „N-nech toho..." zasmál se tiše a Jungkook ho objal. Taehyung mu objetí ihned oplatil a cítil zvláštní teplo, které cítí jen poblíž Jungkooka. [živý radiátor]
„Vezmu ty tašky, ať ti neupadnou ruce," zasmál se Jungkook, políbil Taehyunga na levý spánek a vzal tašky ze země. Taehyung ho praštil do ramene a vyšel s Jungkookem směrem domů.
Domů přišli za pár minut a ihned se Taehyung začal zahřívat u topení.
„Tohle ti nepomůže, nakrájej prosím tu zeleninu, připravím ti koupel." Jungkook položil nůž a přenechal ho Taehyungovi, který začal místo Jungkooka krájet zeleninu.Jungkook šel do koupelny, kde do velké vany začal napouštět teplou vanu a samozřejmě nesměly chybět bublinky s vůní sladké žvýkačky. [moje pěna do koupele c:]
Jungkook mu také přinesl nějaké oblečení a zavolal ho. „Taehyungu! Máš to napuštěné!"
Taehyung poděkoval, zeleninu nechal být a skousl si ret. Díval se stále na prkénko, na kterém byla zelenina a Jungkook za ním přišel. Objal Taehyunga kolem pasu a opřel si bradu na staršího rameno. „Utíkej se vykoupat, ať mi tu neumrzneš."Taehyungova líčka zničehonic nabrala růžovou barvu a jeho ret byl skousnutý ještě víc. Otočil se Jungkookovi čelem a objal ho. Jungkook se zamračil nad jeho chováním, ale objetí mu oplatil.
„P-pojď se mnou," zašeptal Taehyung a obličej si schoval do Jungkookovy hrudi. Jungkook naklonil hlavu na stranu a zasmál se. „Copak, bojíš se tam být sám?"
Jungkook vtipkoval, ale sám znervózněl. Taehyung nic neřekl a jen se díval Jungkookovi do očí.Jungkook by za normálních okolností řekl, že ne, protože je na to brzy, ale jelikož věděl své meze, tak přikývl a viděl tak větší jiskru v Taehyungových očích.
----
Taková 60. kapitola je krásná na ukončení, ne? ^^ Možná dřív no :')
A vyhrála 1, neboli Desire, takže ta bude tak nějak půlhodinku po tomhle endu ^^
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...