41. Kapitola

1.3K 205 44
                                    

<Time Skip - O měsíc později>


Taehyung přišel domů z práce naprosto unavený s pochmurnou náladou. Navečeřel se, sedl si na gauč a pustil si televizi, přičemž upíjel ze sklenky vína. Když se chtěl napít, tak se bytem rozezněl zvonek a Taehyung nově příchozího pozval dál.

„Ahoj Chime..." řekl Taehyung a Jimin kolem něj prošel s úsměvem. „Ahoj TaeTae. Ty tu ještě nemáš stromek?"
Jimin vypadal udiveně, protože za pár dní by měly být Vánoce. Taehyung zakroutil hlavou a povzdechl si. „Nechce se mi něco slavit samotného, takže..."
„Co rodina? Říkal si, že máš bráchu a rodiče-"
„Ne. Za nimi rozhodně nechci," přerušil ho Taehyung a upil tentokrát ze sklenky vína. „Ty jedeš pryč, že?" 

Jimin přikývl a pousmál se ještě víc. „S rodinou jedeme na chatu, kde budeme všichni strávit Vánoce a Silvestr, takže asi tak. Myslel jsem, že nepiješ," zamumlal Jimin, když viděl lahev vína na stole. Byla skoro z poloviny pryč a Taehyung vypadal už přiopile. „No to víš. Dobře se odreaguju."

„Nemyslím si, že je to ale dobrý nápad..." podotkl Jimin a vzal Taehyungovi lahev vína. Došel do kuchyně, kde drahé víno začal vylívat do dřezu a když pocítil něčí ruce na jeho bocích, tak se ošil. „Neprovokuj mě, Chime."
Jimin chtěl něco říct, ale zaskočila mu slova, když pocítil Taehyungův rozkrok na svém zadku. „Myslím, že by ses měl omluvit za to víno. Bylo drahé..."
Potom Jimina plácl přes zadek a Jimin tiše vydechl. 

„Jsi opilý, vyser se na to," řekl Jimin a sedl si zpátky na gauč. Taehyung se jen zasmál, přisedl si k němu a potom ho povalil pod sebe. „Jsem nadržený, Jimine. Vím, že to chceš. Vidím, jak po mně pokukuješ ty tři měsíce, co se známe..." 

----

Hádám, že konec bude cca 60-70 kapitola... Původně jsem to měla ukončit už cca 40-50, ale tak zkusím to nějak prodloužit, zda to nikomu nebude vadit ><

Jaký byl den? 

U mě pouť nic moc... Potkala jsem pár lidí, které znám, ale zároveň jsem potkala někoho, kdo mi podělal jednu brigádu (ti, kteří si pamatují mou příhodu s obviněním, tak vědí)
No, ale jinak v pohodě c:

Bude ještě jedna a možná více^^ Uvidíme :3

Jinak další příběh... Je pravda, že by nejspíš byla 2 nebo 4, ale jelikož teď píšu fantasy, tak další chci dát něco, co fantasy tématikou nebude, tak snad se nezlobíte c: (+ jsem udělala to A/B/C, což bylo vaše rozhodnutí naslepo a vyhrálo něco jiného)

Co se týče fantasy, tak to s tím osudem neberu jako fantasy, ale netuším, co ještě bude (moje paměť mě zklamává a netuším, co tam vyhrálo u A/B/C)

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat