„N-ne, prosím," zašeptal Taehyung a začal pociťovat, jak se jeho nohy třesou. Chlapec se více přiblížil k Taehyungovi, ostře se nadechl a nepřestával udržovat oční kontakt, který Taehyunga ničil. Chlapec se zničehonic sklonil, špičkou nosem se dotkl Taehyungova krku a sjel po něm k Taehyungově klíční kosti. Chlapec se potom odtáhl a ruce stáhl zpátky k sobě.
„Čistý..." zamumlal chlapec a položil svou hřejivou dlaň na Taehyungovu tvář, kde se rýsoval červený obrys ruky. Taehyung se ošil pod tím dotykem, ale cítil se tak... Zvláštně. Jako kdyby jeho dotyk dokázal přemoct ten strach. Taehyung tiše vydechl a přivřel oči.
„Máš tu nejčistější duši, kterou jsem zatím viděl..." zašeptal chlapec, opět se přiblížil a pohladil Taehyungova palcem po tváři. Ten nic neřekl, jen si zívl. „Vezmu tě domů."
Taehyung nic nechápal, ale byl rád, protože se cítil na tolik slabý, že kdyby udělal krok, tak by asi spadl. Chlapec se k němu otočil zády a mírně se sklonil.
„Skoč mi na záda," řekl mu chlapec, ale Taehyung nic neudělal. Chlapec se na něj otočil a povzdechl si. „Tak takhle..."Vzal ho do náruče a přitiskl ho k sobě. Taehyung se jen spokojeně přitiskl ještě více a užíval si toho tepla.
„Děkuju..." zašeptal Taehyung a obličej zabořil do ohbí chlapcova krku. Chlapec se na něj podíval a dál šel. „Děkuju za tu záchranu... A za odnesení domů,"
Chlapec jen přikývl a nic neříkal. Taehyung mu začal usínat v náruči a i když netušil, jak bude chlapec vědět, kde bydlí, tak se nechal převálcovat únavou.
Chlapec ho odnesl do postele, kde ho převlékl, přikryl a ještě se mu podíval na zápěstí. Viděl tam znak, na který celou dobu čekal...
A ihned věděl, že Taehyung je jeho klíč ke svobodě.
----
Další netuším kdy bude, ale snad ještě dnes ^^
Jinak... Tenhle příběh bude nejspíše doopravdy krátký, takže neočekávejte 100+ kapitol, stejně by vás to nejspíš nebavilo ><
ČTEŠ
The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fanfiction<Dokončeno> Legendy jsou pro všechny jen smyšlené historky. Co když dítě noci, jež má být pouze historkou je pravdivé? Taehyung je odkopnutý od všech a od jediné události začne věřit, že dítě noci, jež je chlapec v černým oblečení s červenými...