56. Kapitola

1.1K 192 28
                                    

A takhle dny plynuly. Taehyung spal přes den, k večeru si zašel nakoupit a doma ho už čekal Jungkook. Ten každý den odbíhal pořád někam pryč, vracel se s různými škrábanci a modřinami, když už někomu pomáhal, tak to schytal také. 
Taehyung se o něj začínal bát, ale Jungkook mu stále nechtěl nic říct... Bál se.

„Jungkooku... P-pokud mi ksakru už neřekneš, co se děje, tak se na tebe vykašlu!" zakřičel Taehyung, když se díval, jak Jungkook krájí maso a u toho se křečovitě hrbí kvůli dalším křečím. „V-vztah je o d-důvěře do háje! P-pokud se mnou vůbec ch-chceš být, tak mi už do prdele řekni, o co tu jde!"
Taehyung zněl doopravdy naštvaně, jeho oči se plnily slzami, ale uvnitř byl vystrašený jako malé kotě. 

Jungkook si povzdechl, položil nůž a otočil se k Taehyungovi. 
„Bylo mi osmnáct," začal Jungkook, opřel se o linku rukama i zády a sklopil pohled, „byl jsem na střední škole ve druháku a měl jsem pár přátel. Nějak moc jsem se nekamarádil, spíš jsem byl v tom svém kroužku přátel. Jimina jsem miloval už od deváté třídy a málem jsem se zhroutil, když šel málem na jinou školu. Nakonec šel na uměleckou a já také o dva roky později..."
Taehyung si sedl a pozorně ho poslouchal. 

Jungkook vypadal, že se mu to moc nechce říkat, ale zároveň nechtěl ztratit Taehyunga a tak se rozhodl, že mu řekne vše...

----

HahhAHhAHHahAHAahhahAHAhAHahaHAhaHAhHahAHahAHAhaHAaHahAHaAH


hHAHA


hHah


Hah.:)

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat