58. Kapitola

1.2K 201 26
                                    

Taehyung chtěl něco říct, ale Jungkook zakroutil hlavou. „Nic neříkej..."
Taehyung jen polkl a přikývl.

„Potom jsem mu vyprskl do obličeje takovou hovadinu, za kterou jsem se styděl..." zašeptal Jungkook a skousl si ret.

„Víš ty co, Chime? Jsi jen obyčejná kurva! J-já tě miloval a-a ty mi řekneš tohle?! Ř-řekni mi prosím, že je to jen n-nějaký nácvik na h-hodinu herectví. J-já to b-bez tebe nezvládnu..." hlesl Jungkook a spadl na kolena. Jimin protočil očima a zasmál se. „Jungkooku, Jungkooku... Je to tak roztomilé, jak prosíš."
Potom si Jimin dovolil mladšího políbil, kousnout ho do rtu tak silně, že mu začala téct krev. „Třeba se zabij, je mi to jedno." 

Jungkook zakroutil hlavou, zasmál se a setřel si koutky očí, ve kterých už hnízdily slzy. Taehyung chtěl něco udělat, ale Jungkook opět promluvil.

„V tu dobu jsem se prostě zvedl, zabouchl dveře takovou silou, že se rozbily a vyběhl ze školy... Cestou jsem brečel jako malé dítě, psal zprávu Jinovi a potom jsem přišel domů. Tam mě seřvali za to, že jsem neměl vůbec nikam chodit a hlavně, že jsem si vymýšlel s těmi zády... Prý, že jsem se chtěl jenom ulít ze školy a tak. Na rodiče jsem taky vyprskl něco, co jsem nechtěl, ale nemohl jsem to vzít zpátky. Opět jsem vyběhl ven a chtěl jít za jediným kamarádem, kterému jsem věřil, což byl i můj brácha, ale byl v práci..." zašeptal Jungkook a potáhl. „U-udělal jsem blbost... Šel jsem po ulici, našel jsem pár střípků a jezdil jsem si s tím ostrým po těle. Ne, nepodřezal jsem se, aby bylo jasno..."

Jungkook si odkašlal a podíval se na Taehyunga.

„Znáš to vysoké lešení, které stojí v Busanu?" zeptal se Jungkook a Taehyung přikývl. Jungkook tiše vydechl, zavřel oči a viděl své poslední chvilky života. „Vylezl jsem tam, křičel, nadával... Dostával jsem ze sebe všechen vztek, jenže potom ve mně zbylo jen jedno. Smutek, který mě převálcoval. Podíval jsem se dolů, do vody a vydechl..." 

Jungkook se potom roztřeseně nadechl a zašeptal jediné: „Potom jsem se zabil tím, že jsem skočil, praštil se ve vodě o kámen a utopil se... Jin ale věděl, že jsem tam šel a tak za mnou ihned přijel. Snažil se mi pomoct, ale nedokázal nic udělat. Přijela záchranka a já byl několik dní v kómatu, ale nic nepomohlo..."

----

Tak, kdo si to myslel?:) Příště bude vysvětlený jeho ,posmrtný' život ^^

The Child of the Night - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat